۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۲۸

به دلیل برودت هوا؛

مدارس برخی شهرهای کردستان فردا شنبه غیرحضوری برگزار می‌شود

مدارس برخی شهرهای کردستان فردا شنبه غیرحضوری برگزار می‌شود

سنندج_ مسوول روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: مدارس برخی شهرهای استان فردا شنبه ۱۴ بهمن غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم منتشلو شامگاه جمعه به خبرنگاران رسانه‌های جمعی اعلام کرد: به اطلاع دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیای گرامی می‌رساند، با موافقت فرمانداران به دلیل برودت هوا، یخبندان و مشکل تردد، عبور و مرور و مسدود شدن اکثر راههای روستایی، شنبه چهاردهم بهمن ماه ۱۴۰۲ فعالیت مدارس شهرستان‌های زیر در بستر شاد و به صورت غیرحضوری خواهد بود.

شهرستان دیواندره: فعالیت تمامی مدارس شهر و روستای این شهرستان در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام می‌گیرد.

شهرستان بیجار: فعالیت تمامی مدارس سطح شهر و روستاهای این مدیریت در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

مدارس منطقه کرانی: فعالیت تمامی مدارس سطح شهر و روستاهای تابعه این منطقه به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

شهرستان سنندج: فعالیت تمامی مدارس شهر و روستای این شهرستان در دوره‌های مختلف تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام می‌گیرد.

شهرستان سقز: فعالیت تمامی مدارس سطح شهر و روستاهای شهرستان سقز و منطقه زیویه در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

شهرستان کامیاران: فعالیت تمامی مدارس سطح شهر و روستاهای شهرستان کامیاران در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

شهرستان قروه و دهگلان: فعالیت تمامی مدارس سطح شهر و روستاهای شهرستان‌های یاد شده در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

گقتنی است؛ مراکز پیش‌دبستانی و مراکز سنجش نیز فردا شنبه تعطیل است و در خصوص نوبت مجدد برای سنجش نوآموزان نیز، از سوی مدیران مراکز سنجش به خانواده‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6012417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha