۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۱۱

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار خبر داد؛

تردد بیش از ۱۰۹ هزار ناوگان از مرز بیله‌سوار

تردد بیش از ۱۰۹ هزار ناوگان از مرز بیله‌سوار

بیله‌سوار - مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار گفت: تعداد ۱۰۹ هزار و ۵۱۹ دستگاه ناوگان طی ۱۰ ماهه گذشته سال‌جاری از مرز بیله‌سوار تردد کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، لطف‌الله بابایی بعد از ظهر شنبه در بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار اظهار کرد: تعداد ۱۰۹ هزار و ۵۱۹ دستگاه ناو اعم از پر و خالی طی ۱۰ ماهه گذشته سال‌جاری از مرز بیله‌سوار تردد داشتند.

وی به صادرات ۴۶۵ هزار و ۵۷۱ تن کالا طی این مدت اشاره کرد و گفت: این کالاها توسط ۲۱ هزار و ۵۹۸ دستگاه کامیون از مرز بیله‌سوار صادر شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۲ درصدی را شاهد هستیم.

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار با بیان اینکه عمده کالاهای صادر شده انواع کاشی، فلفل، نمک، شیشه، سنگ‌های ساختمانی و سیب‌زمینی بوده است، گفت: در ۱۰ ماهه گذشته ۲۴ هزار و۷۲۴ تن کالا توسط هزار و۲۳۳ دستگاه کامیون وارد مرز بیله سوار شده است.

بابایی تصریح کرد: ۸۵ درصد از این کالاها توسط کامیون‌های ایرانی ،۸ درصد توسط کامیون آذری و ۷ درصد نیز توسط کامیون سایر ملیت‌ها وارد مرز بیله‌سوار شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت ۳۳۶ هزار و ۵۲۵ تن کالا ترانزیت ورودی شده است که این میزان کالا توسط ۱۵ هزار و ۶۴۷ دستگاه کامیون از مرز بیله‌سوار ترانزیت ورودی شده است.

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار در ۱۰ ماهه گذشته از ترانزیت خروجی ۵۱۳ هزار و ۸۲۰ تن کالا توسط ۲۳ هزار و۴۷۲ دستگاه کامیون از مرز بیله‌سوار خبر داد و گفت: از این مقدار ۲۸۰ هزار و ۵۲۱ تن کالا توسط ۱۲ هزار و ۷۲۷ دستگاه کامیون ایرانی، ۱۹۵ هزار و۷۸۰ تن کالا توسط ۸ هزار و ۳۷۴ دستگاه کامیون آذری، ۳۰ هزار و۶۵۶ تن کالا توسط ۲ هزار کامیون ترکیه و ۶ هزار و۸۵۳ تن کالا نیز توسط ۳۲۷ دستگاه کامیون سایر ملیت‌ها از مرز بیله‌سوار ترانزیت خروجی شده است.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در ۱۰ ماهه گذشته به تردد ۱۰۹ هزار و۵۱۹ دستگاه ناوگان اعم از پرو خالی در مرز بیله سوار اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد ۵۹ هزار و۴۸۵ دستگاه وارد و بیش از ۵۰ هزار دستگاه نیز از مرز خارج شده است.

کد خبر 6013299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha