۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۰۴

به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد؛

برگزاری بیش از ۷۰ برنامه و جشن انقلاب در کرج

برگزاری بیش از ۷۰ برنامه و جشن انقلاب در کرج

کرج- رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از اهتمام ویژه مدیریت شهری در دهه فجر ۱۴۰۲ و برگزاری بیش از ۷۰ برنامه و جشن انقلاب خبر داد.

امیر اشتری در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و با اشاره به اهمیت نکوداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: دهه فجر و ۲۲ بهمن ماه نقطه عطفی برای عموم ملت ایران است و جریان این انقلاب شکوهمند باید در تمامی زمان‌ها به عنوان یک سند پر غرور برای مردم کشور زنده و ماندگار بماند.

وی با تاکید بر اینکه با اجرای برنامه‌های مختلف و برگزاری جشن‌های گوناگون گام‌های مهمی برای گرامیداشت روزهای پرافتخار انقلاب برداشته می‌شود، گفت: در همین راستا سازمان فرهنگی شهرداری کرج در اقدامی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته و با برنامه ریزی متنوع، نسبت به برگزاری بیش از ۷۰ جشن نشاط شهروندی با موضوع دهه فجر و اعیاد ماه مبارک رجب اقدام کرده است.

اشتری افزود: این برنامه‌های گسترده و متعدد در نقاط مختلف شهر کرج و مراکز فرهنگی و اجتماعی مناطق ده گانه برگزار می‌شود. برگزاری جشن نشاط اجتماعی در فرهنگسراها، برپایی ایستگاه سلامت اجتماعی در مساجد، پویش نجات قطره‌ها با محوریت مدارس، فستیوال ورزشی مینی والیبال، تئاتر خیابانی و اتوبوس انقلاب از مهمترین برنامه‌های دهه فجر هستند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان و برگزاری جشن نوجوان را از دیگر برنامه‌هایی دانست که در نقاط مختلف شهری با محوریت محله‌ها برگزار می‌شوند.

کد خبر 6013513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha