۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۴۹

امام جمعه آرادان:

مشارکت در انتخابات پاسخی محکم به توطئه‌های دشمنان است

مشارکت در انتخابات پاسخی محکم به توطئه‌های دشمنان است

آرادان- امام جمعه آرادان با بیان اینکه دشمنان در آستانه انتخابات تلاش دارند تا مردم ما را ناامید سازند، گفت: مشارکت در انتخابات پاسخ محکم به توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا صبح شنبه در مراسم افتتاح همزمان طرح‌های دهه فجر شهرستان آرادان به میزبانی سالن اجتماعات کتابخانه شهید فهمیده، ضمن اشاره به حماسه انتخابات بیان کرد: مشارکت در انتخابات پاسخ محکم توطئه‌های دشمنان است

وی با بیان اینکه برای امید افزایی در جامعه باید دستاوردها و اقدامات دولت بیان شود، افزود: دولت مردمی سیزدهم اقدامات و کارهای زیر بنایی بسیار خوبی انجام داده که لازم است بنا بر تاکید مقام معظم رهبری این اقدامات در بین مردم تبیین شود.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه همه ما نیز وظیفه داریم این عملکردها را به گوش مردم برسانیم، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مسئولان، به تبیین دستاوردها می‌پردازند و این پیام معظم له به همه ما است که در تبیین، وظیفه داریم.

شریفی نیا با بیان اینکه استان سمنان در بسیاری از شاخص‌ها دارای رتبه برتر است، گفت: بسیاری از مردم از این دستاوردها بی اطلاع هستند.

وی افزود: دشمن در پی اقدامات تخریبی برای ایجاد نا امیدی و یاس در جامعه و به ویژه در جوانان است که می‌بایست مانند گذشته یا انجام اقدامات تبیینی و همچنین فرهنگی این اقدامات خنثی شود.

علی رضوانی سرپرست فرمانداری آرادان نیز در این مراسم و در سخنان کوتاه بیان کرد: امروز پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید که نسبت به سال قبل رشد کمی و کیفی خوبی را در پروژه‌ها شاهد هستیم.

کد خبر 6013921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha