۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۴۲

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه خبر داد؛

افتتاح ۶۲ پروژه توزیع نیروی برق کرمانشاه به مناسبت دهه مبارک فجر

افتتاح ۶۲ پروژه توزیع نیروی برق کرمانشاه به مناسبت دهه مبارک فجر

کرمانشاه- مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از افتتاح ۶۲ پروژه در این شرکت به مناسبت دهه مبارک فجر در کرمانشاه خبر داد.

محمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا (ره) و تبریک ایام مبارک دهه فجر اظهار کرد: در این ایام ۶۲ پروژه و طرح برق‌رسانی و اصلاح شبکه به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: اعتبار صرف شده برای این پروژه‌ها بالغ بر یک هزار و دویست و پنجاه میلیارد ریال و همچنین اشتغالزایی حداقل تعداد ۱۲۵ نفر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تصریح کرد: برق‌رسانی به ۸ روستای استان با اعتباری بالغ بر یکصد و بیست میلیارد ریال در دهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسد که اشتغالزایی حداقل ۱۳ نفر را نیز در بر دارد.

وی ادامه داد: در قالب این پروژه‌ها، اصلاح شبکه و تعویض سیم به کابل خود نگهدار به طول ۱۱۷ کیلومتر در سطح استان انجام شده که شامل شهرهای کرمانشاه، اسلام آباد غرب، پاوه، صحنه، قصرشیرین، سرپل ذهاب، کنگاور، گیلانغرب، سنقر است.

مرادی خاطرنشان کرد: اصلاح و بهینه سازی کامل شبکه برق ۴۰ روستای استان با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال و همچنین برق‌رسانی به ۱۵ پاسگاه مرزی با اعتبار ۱۵۰ میلیاردریال از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در ایام دهه فجر ۱۴۰۲ است.

کد خبر 6014611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha