۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۵۲

امام جمعه اهل سنت تایباد: 

ریشه بسیاری از مشکلات تحریم‌های ظالمانه است

ریشه بسیاری از مشکلات تحریم‌های ظالمانه است

تایباد- امام جمعه اهل سنت تایباد گفت: مشکلات کشور قابل کتمان نیست اما ریشه بسیاری از مشکلات تحریم‌های ظالمانه است که اگر نبود، شرایط ایران امروز متفاوت بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مولانا توکلی ظهر دوشنبه در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی و معتمدان شهر مشهد ریزه اظهار کرد: تا قبل از بهمن ۵۷ کسی گمان نمی‌کرد رژیم قدرتمند پهلوی که پشتیبانی ابرقدرت‌ها را به دنبال داشت سرنگون شود اما وقتی اراده خداوند بر تغییری باشد، هیچ ابرقدرتی توان استقامت نخواهد داشت.

امام جمعه اهل سنت شهرستان تایباد افزود: تحلیل‌های زمینی از همان روز اول انقلاب عده‌ای عمر انقلاب اسلامی را شش ماه و برخی یک سال تحلیل می‌کردند، در ایام حکومت ترامپ جان بولتون پیش بینی سقوط انقلاب را می‌کرد اما الان نه او و نه ترامپ بر قدرت هستند ولی انقلاب پابرجا است.

وی گفت: تمام رویدادهای جهان بر امر و اراده خداوند است و تحلیل‌ها یا کارشناسی‌های شبکه‌های مختلف در مقابل نظر و امر خداوند جایگاهی ندارد و خداوند کار و امر خود را بر جهان جاری می‌کند.

مولانا توکلی با بیان اینکه مشکلات وجود دارد و قابل کتمان نیست، گفت: ریشه بسیاری از مشکلات در تحریم‌های ظالمانه است و اگر این جنگ اقتصادی نبود، شرایط متفاوت خواهد بود اما اینکه این کشور نظامی اسلامی دارد، شایسته شکر است.

امام جمعه اهل سنت تایباد گفت: پیش از انقلاب در تایباد سراغ نداریم ختم قرآن در نماز تراویح برگزار شده باشد، اما امروز در هیچ مسجدی در مناطق اهل سنت نیست که ختم قرآن در نماز تراویح برگزار نشود، مساله معیشت را قبول داریم و امیدواریم این معضل حل شود اما نمی‌توان خدمات نظام اسلامی را نادیده گرفت.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ترویج بی حیایی در کشور است، گفت: اگر نظام اسلامی نبود، نمی‌توان واژه‌ای به اسم ناموس را تجسم کرد، دشمن به دنبال ترویج بی بند و باری و هتک حرمت خانواده در کشور اسلامی ایران است.

توکلی اضافه کرد: مردم ما ثابت کردند در راهپیمایی‌ها حضور خواهند داشت و همچنین انتخابات را که نماد مردم سالاری دینی است، فراموش نخواهند کرد. صندوق‌های شهرستان تایباد همچون همیشه سیل جمعیت را شاهد خواهد بود.

امام جمعه اهل سنت تایباد با تقدیر از خیرین بخش میان ولایت، گفت: اکثر خیرین بزرگ شهرستان از منطقه میان ولایت هستند و در بسیاری از پروژه‌ها مشارکت دارند و جایگاه خوبی برای منطقه ایجاد کردند.

کد خبر 6015445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha