۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۲۴

فرماندار بجستان خبرداد؛

طرح‌های برق رسانی به ۱۶ روستای شهرستان بجستان تکمیل می شود

طرح‌های برق رسانی به ۱۶ روستای شهرستان بجستان تکمیل می شود

بجستان- فرماندار بجستان از تکمیل و تجهیز طرح های برق رسانی به ۱۶ روستا در این شهرستان طی ایام دهه فجر خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن حیدری ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی، ورزشی و کشاورزی شهرستان بجستان اظهار کرد: همزمان با دهه فجر، ۵۹ طرح با هزار و ۴۸۵ میلیارد و ۵۹۶ میلیون ریال اعتبار در شهرستان بجستان افتتاح می‌شود.

فرماندار شهرستان بجستان افزود: زیرساخت‌های نهضت ملی مسکن، تکمیل و تجهیز طرح‌های برق رسانی به ۱۶ روستا، تکمیل چمن روستایی پنج روستا، ۹ طرح مخابراتی، ایمن سازی جاده‌ها و آب‌رسانی، احیا و مرمت قنوات بخش کشاورزی از مهمترین طرح‌هایی است که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: همزمان با این ایام، عملیات اجرایی پروژه‌های آب‌رسانی به طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای بجستان و یونسی، تصفیه خانه بجستان و مخزن آب روستای مرندیز آغاز می‌شود.

حیدری گفت: همزمان با پنجمین روز از دهه فجر، شش طرح عمرانی، ورزشی و کشاورزی با صرف ۱۰۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان بجستان افزود: این طرح‌ها شامل توسعه زیرساخت شبکه برق مناطق روستایی، زمین چمن مصنوعی مدرسه نقره، احیا و مرمت ۶۸ رشته قنات، احداث کانال بتنی به طور چهار و نیم کیلومتر، احداث یک باب استخر ذخیره آب کشاورزی با ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب و هزار و ۶۰۰ متر لوله گذاری در بخش کشاورزی بود.

کد خبر 6015559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha