برجای ماندن چندین شهید در دور جدید حمله‌های اشغالگران علیه غزه

برجای ماندن چندین شهید در دور جدید حمله‌های اشغالگران علیه غزه

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در حمله‌های بامداد و صبح امروز خود علیه بخش‌های مختلف نوار غزه به صورت مشخص منازل مسکونی را هدف قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که در جریان بمباران خان یونس واقع در جنوب نوار غزه دست کم ۱۷ شهید فلسطینی برجای مانده است.

بخش‌های جنوبی خان یونس نیز هدف حمله‌های هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

همچنین در جریان بمباران یک منزل مسکونی در محله السلام واقع در شرق شهر رفح که پناهگاه تعدادی از آوارگان فلسطینی بود چند شهروند بی گناه به شهادت رسیدند.

فلسطین الیوم نیز گزارش داد که بخش‌های شمالی نوار غزه توسط جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعت‌های گذشته بمباران شده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه روز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ کشتار و جنایت دیگر را در نوار غزه مرتکب شده است.

بنابر بیانیه وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در حمله‌های رژیم صهیونیستی در شبانه‌روز گذشته به نوار غزه ۱۱۳ نفر شهید و ۲۰۵ نفر دیگر زخمی شدند.

آن‌گونه که در این بیانیه آمده از آغاز جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه تا روز دوشنبه ۲۷۴۷۸ نفر شهید شدند و تعداد افراد زخمی نیز به ۶۶۸۳۵ نفر افزایش یافت.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین، افزون بر این، نزدیک به ۷۰۰۰ نفر نیز همچنان مفقود و زیر آوار هستند.

کد خبر 6015999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha