۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۴۶

به مناسبت دهه فجر؛

نمایشگاه هنری در مدارس استان سمنان برپا شد

نمایشگاه هنری در مدارس استان سمنان برپا شد

سمنان- معاون آموزش و پرورش استان سمنان گفت: همزمان با دهه فجر نمایشگاه آثار فرهنگی و هنری دانش‌آموزان در مدارس استان برپا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر عرب خراسانی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی یکی از مدارس مرکز استان سمنان بیان کرد: مرحله مدرسه‌ای جشنواره امید فردا با یاد سه هزار شهید استان در قالب نمایشگاه آثار فرهنگی و هنری دانش‌آموزان در مدارس برگزار شد.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها همزمان با دهه فجر و مصوب کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزان کنگره سه هزار شهید استان سمنان است، افزود: مرحله مدرسه‌ای جشنواره امید فردا با رویکرد مدرسه‌محوری برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان گسترش و تعمیق فعالیت‌های پرورشی در مدرسه را محور این نمایشگاه و فعالیت‌ها دانست و تاکید کرد: کشف، رشد و شکوفایی استعدادها و افزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان نسبت به فرهنگ و هنر ملی اسلامی از دیگر محورهای این برنامه‌ها است.

خراسانی با بیان اینکه این دست برنامه‌ها همه ساله با هدف ایجاد انگیزه بیش‌تر و رقابت سالم با هدایت و نظارت وزارت آموزش و پرورش اجرایی می‌شود، گفت: امسال نیز مدارس استان در دهه فجر میزبان این نمایشگاه‌ها هستند.

وی افزود: جشنواره امید فردا در چهار سطح آموزشگاهی (مدرسه‌ای)، منطقه‌ای، استانی و کشوری اجرایی می‌شود.

کد خبر 6016279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha