۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۱۲

مسوول سیاسی لشگر ۱۴ امام حسین (ع):

ایران با جبهه مقاومت قطب سوم جهان را ایجاد کرد

ایران با جبهه مقاومت قطب سوم جهان را ایجاد کرد

دهاقان _ مسوول سیاسی لشگر چهارده امام حسین (ع) استان اصفهان گفت: لیبرالیست کمونیست درمانده شد زیرا دنیا در قرن ۲۱ به این نتیجه رسیده که قطب سوم جهان، جبهه مقاومت توسط ایران شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، پاسدار محسن حاجیان عصر سه شنبه در جلسه جهاد تبیین شهرستان دهاقان با بیان اینکه موضوع مهم و سرنوشت ساز انتخابات، دشمنان نظام را درگیر کرده است، اظهار داشت: اگر انتخابات اهمیت نداشت چرا دشمنان برای ناامیدی و عدم حضور مردم در انتخابات این‌قدر تلاش می‌کنند؟

وی تصریح کرد: هر زمانی دشمنان از اقدام شما ناراحت هستند قطعاً اقدام شما مهم و مفید است.

مسؤول سیاسی لشگر چهارده امام حسین (ع) استان اصفهان تحریم ایران را ناموفق دانست و اذعان کرد: دشمنان ناراحت هستند که چرا با وجود همه مشکلات و تحریم‌ها باز ایرانیان موفق و فعال هستند.

حاجیان خاطرنشان کرد: دشمنان شاهد درخشش ما در عرصه علمی امنیتی ورزشی هستند زیرا ملت ایران راه خود را شناخته و برگزیده است تا به هدف نهایی برسد.

وی خاطرنشان کرد: تا رسیدن به قله نهایی راهی نمانده و آن قله، تمدن نوین اسلامی است.

مسؤول سیاسی لشگر چهارده امام حسین (ع) استان اصفهان افزود: برخی معتقد هستند که ایران بدون خسارت عقب ایستاده و اسرائیل زیر ضربه است در صورتی که قرار بود همه منطقه زیر سلطه یهودی‌ها باشند.

وی بیان داشت: آنان می‌گویند بر خلاف تصور ما، با وجود همه خسارات، کشته‌ها و هزینه‌های متحمل شده اما هنوز ایران همه کاره منطقه است.

حاجیان اظهار داشت: کمونیست می‌گفت بشر برده‌ای در اختیار کمونیست است، لیبرالیست می‌گفت بشر نوکر سرمایه دار است اما انقلاب ایران گفت نه شرقی، نه غربی؛ انسان مستقل و با اراده آفریده شده است.

مسؤول سیاسی لشگر چهارده امام حسین (ع) افزود: لیبرالیست و کمونیست درمانده شد زیرا ایران قطب سوم شده است و دنیا در قرن بیست و یک به این نتیجه رسیده که قطب سوم به نام جبهه مقاومت توسط ایران شکل گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: گذشت آن زمانی که برای ما شاه آوردند امروز در جمهوری اسلامی ایران همه افراد حق رأی دارند در حالی که هنوز در عربستان کسی حق رأی ندارد.

حاجیان تصریح کرد: برخی معتقدند که باید در برابر دشمنان کوتاه آمد تا مشکلات رفع شود؛ محمدرضا شاه می‌گفت حکومت را مدیون آمریکایی‌ها هستم اما ما به دنیا می‌گوئیم سهم ما را بدهید و در دنیا سهم به کشوری می‌دهند که قدرتمند باشند.

وی اذعان کرد: برای نخستین بار در تاریخ ایران و برای دومین بار در دنیا، ناوشکن ایرانی دور دنیا را می‌چرخد، سی هزار شرکت دانش بنیان در حال فعالیت است، پرتاب یازده ماهواره در فضا، ساخت رباط جراح ایرانی سینا که عمل جراحی انجام می‌دهد و تا کنون بیست قرارداد برای خرید آن بسته شده هم‌چنین در زمینه قدرت موشکی رتبه هفت دنیا را داریم بنابراین هم اکنون، ایران را بازیگر اصلی منطقه می‌دانند.

حاجیان با بیان اینکه مردم برای کشور اقتدار می‌آورند، گفت: اگر کشور امنیت داشته باشد سهم خود را از قدرت می‌گیرد و اقتدار کشور در گرو مردم است.

وی اضافه کرد: مقام معظم انقلاب می‌فرماید نظام را قبول ندارید کشور را که دوست دارید پس رأی دهید، دشمن آخرین زمینه را برای فریب مردم آماده کرده تا حمایت خود را از نظام بردارند اما مسؤولان باید مردم را دعوت به رأی دادن کنند.

مسؤول سیاسی لشگر چهارده امام حسین (ع) تصریح کرد: برای هر پُستی هزاران شهید، خون خود را تقدیم کرده‌اند و اگر مسؤولی عُرضه ندارد، باید برود اما با رأی ندادن مشکلی رفع نمی‌شود.

کد خبر 6016988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha