۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۰۱

استاندار تهران:

مدیران سهل انگار در صورت عدم رسیدگی به مشکلات مردم توبیخ می شوند

مدیران سهل انگار در صورت عدم رسیدگی به مشکلات مردم توبیخ می شوند

تهران- استاندار تهران با حضور در سامانه پاسخگویی «سامد» ضمن شنیدن موارد مطروحه از سوی مردم گفت: مدیران سهل انگار با عدم رسیدگی به مشکلات مردم توبیخ می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری عصر سه‌شنبه در حاشیه حضور در سامانه پاسخگویی تلفنی «سامد» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز توفیق داشتیم در مرکز ارتباطات «سامد» ۱۱۱ با تعدادی از مردم استان تهران ارتباط مستقیم داشته باشیم و مسائل و موضوعات مختلف شهری و روستایی از سوی مردم را بشنویم.

وی در ادامه به موضوعات مطرح شده از سوی مردم پرداخت و گفت: یکی از موارد مهم مطروحه مربوط به مشکلات شهرک‌های مختلفی که فاقد امکانات و ظرفیت‌های حوزه خدمات شهری است بود که بعضی از موارد خاص در ملارد ذکر و مقرر شد فردا به ملارد رفته و از منطقه بازدید و مشکلات را مورد بررسی قرار دهیم.

استاندار تهران عمده مشکلات مطرح شده را مربوط به اختلافات بین شهرداری و اعضای تعاونی مسکن عنوان کرد و افزود: باید مشکلاتی که از گذشته باقی مانده حل و مردم از خدمات اولیه در حوزه‌های بهداشتی، درمانی، خدماتی و همچنین آسفالت خیابان‌ها بهره‌مند شوند.

فخاری به مشکلات ثبتی مطرح شده از سوی مردم اشاره و بیان کرد: برخی موارد نیز مربوط به خلف وعده شهرداری‌ها بود که برای اجرای تعهدات همزمان با فرماندار ملارد تماس داشتم که بتواند در زمان کوتاهی مشکل را رفع کند.

استاندار تهران اضافه کرد: ارتباطات مردم از طریق سامانه «سامد» نشان داد که بسیاری برای رفع مشکلات شأن، اگر تسلط بر قانون ندارند ممکن است فرایند قانونی و اجرای بعضی از موضوعات را هم ندانند لذا اینگونه ارتباطات کمک می‌کند تا آگاهی دو طرفه افزایش یابد.

فخاری گفت: مسؤولان باید بدانند در سطح استان چه مشکلاتی وجود دارد و هم به لحاظ فراوانی و هم به لحاظ اهمیت آنها، ضمن اینکه مردم هم آموزش می‌بینند تا در یک ارتباط مستقیم از چه مسیری برای رفع مشکلات شأن اقدام کنند.

وی در مورد مطالبات مردم اظهار کرد: مردم در اولین فرصت برای حل مشکلات خود به فرمانداری شهرستان خود مراجعه کنند یا از طریق ارتباط با شماره ۱۱۱، طرح مسأله کنند تا فرایند رفع مشکل آنها انجام شود البته مردم می‌توانند با دفتر استانداری تهران هم برای طرح موضوع و مشکلات شأن ارتباط برقرار کنند.

وی در مورد کوتاهی برخی مدیران در سطح استان در حل مشکلات مردم افزود: یکی از موضوعاتی که مردم استان از آن گله دارند از این دست موضوعات است که ناشی از جهل به قانون است و یا موضوعی که ربطی به آن مسؤول ندارد و اگر مسؤول مربوطه سهل انگاری کند، توبیخ می‌شود.

کد خبر 6017071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha