۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۳۳

جشنواره ملی عکس فلامینگو در بهشهر پایان یافت

جشنواره ملی عکس فلامینگو در بهشهر پایان یافت

ساری- سومین جشنواره ملی عکس فلامینگو با معرفی برترین ها در شهرستان بهشهر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان آهنگر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران شامگاه چهارشنبه در سومین‌جشنواره ملی عکس فلامینگو در سالن ارشاد بهشهر اظهار کرد میانکاله بکرترین‌منطقه است که موجب افتخار ماست.

وی افزود: برای معرفی این منطقه بکر گردشگری با هوشمندی از هنر استفاده شد که هنر مهمترین ابزار است که قابلیت ماندگاری فراوان دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه رسانه امروز بستر تحول ساز است، یادآور شد: توسعه پایدار منوط به رویکرد و نقش مؤثر رسانه هاست و عکاسی از مهم‌ترین سلاح‌ها در رسانه است.

آهنگر گفت: این جشنواره اهداف مدنظر را که شناساندن ظرفیت میانکاله و بیان‌معضلات و مشکلات و توجه بیشتر به محیط زیست و گردشگری بود مورد توجه قرار داد و امیدواریم به این اهداف برسد.

حفظ زیست کره هدف جشنواره ملی فلامینگو است

علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر هم در سخنانی اظهار کرد: جشنواره فلامینگو جشنواره ملی است که با تلاش و همت همگانی برگزار شد.

فرماندار بهشهر یادآور شد: مطالبات شهرستانی در بخش محیط زیست وجود دارد که باید حل و فصل شود.

میرزایی گفت: امروز در اختتامیه سومین جشنواره ملی فلامینگو، هدف حفظ زیست کره میانکاله با تمام اجزاست چرا که میانکاله ریشه در سلول‌های بوم‌محلی مردم بهشهر دارد.

وی افزود: هدف جشنواره امروز شناساندن میانکاله با تمام اجزاست که بهره وری مناسب با ضوابط زیست محیطی مرتبط در دور سفر اول رئیس جمهور از مصوبات بهشهر بود که تکلیف شد که مورد پیگیری است و با اجرای ابلاغیه جدید تحول بزرگی را در حوزه اقتصادی خواهیم داشت.

میرزایی گفت: بخشی نگری به میانکاله مشکلات ایجاد می‌کند که باید همه میانکاله برای همگان دیده شود.

وی افزود: در حوزه ساحلی بیش از ۴۰ کیلومتر جای خالی طرح دریا خالی است که امیدواریم با قوت مورد نظر باشد.

کد خبر 6018085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha