۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۱۲

سرپرست هلال احمر استان سمنان:

تصادفات رانندگی استان سمنان ۲ کشته برجای گذاشت

تصادفات رانندگی استان سمنان ۲ کشته برجای گذاشت

سمنان- سرپرست هلال احمر استان سمنان گفت: در تصادفات رانندگی تعطیلات پایان هفته گذشته در استان دو نفر جان خود را از دست دادند.

حسین درخشانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از بروز ۱۵ تصادف در تعطیلات پایان هفته گذشته در استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: در این تصادفات دو نفر جان خود را از دست دادند و ۳۷ نفر مصدوم شدند که با تلاش عوامل امدادی به بیمارستا منتقل و یا کمک‌های امدادی را در صحنه دریافت کردند.

وی با بیان اینکه واژگونی دنا در کیلومتر ۶۰ محور دامغان به سمنان یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت، افزود: واژگونی خودروی دنا در محور سمنان- دامغان در محدوده تویه دروار یک کشته و دو مصدوم داشت که این دو تصادف، حوادث فوتی آخر هفته را تشکیل می‌دهند.

سرپرست هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه تصادف پژو ۴۰۵ و پیکان در کیلومتر هفت محور آرادان - گرمسار سه مصدوم بر جای گذاشت، ابراز کرد: در حادثه واژگونی ام وی ام در کیلومتر ۹۰ محور دامغان به سمنان سه نفر مصدوم شدند.

درخشانی با بیان اینکه واژگونی رانا در کیلومتر ۴۳ محور دامغان به فولاد محله نیز دو مجروح داشت، تاکید کرد: در تصادف ایسوزو با تریلی در کیلومتر ۵۷ کیلومتر آرادان- سرخه یک نفر و در واژگونی کامیون بنز در کیلومتر ۲۴ محور سرخه - آرادان دو نفر مجروح شدند.

درخشانی از واژگونی تیبا در کیلومتر ۵۳ محور میامی - سبزوار با چهار مصدوم خبر داد و گفت: در تصادف آریزو و فاوا در کیلومتر ۴۰ میامی- کالپوش چهار نفر، در حادثه واژگونی سمند در کیلومتر ۱۸۰ محور میامی- سبزوار چهار نفر و در واژگونی ۴۰۵ در کیلومتر ۴۷ محور شاهرود-میامی دو نفر مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه واژگونی پژوپارس کیلومتر ۵۹ محور دامغان به سمنان صدمه دیدن چهار نفر انجامید، ابراز کرد: واژگونی مزدا دوکابین در کیلومتر ۵۰ محور فولاد محله به دامغان یک مصدوم، واژگونی پراید در کیلومتر ۶۹ محور سمنان به دامغان چهار مصدوم و تصادف هیوندا ورنا با ام وی ام در کیلومتر ۹۰ محور دامغان به سمنان دو مصدوم بر جای گذاشت که امداد رسانی به این افراد صورت گرفت.

کد خبر 6019741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha