۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۱۰

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی:

اولین دوره تربیت مربی طرح «چهره به چهره» در مرکزی برگزار می‌شود

اولین دوره تربیت مربی طرح «چهره به چهره» در مرکزی برگزار می‌شود

اراک- مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد مرکزی گفت: اولین دوره مجازی تربیت مربی طرح «چهره به چهره» با عنوان «چکامه» با حضور اساتید برجسته کشوری در استان مرکزی برگزار می شود.

مرتضی انقانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ثبت نام اولین دوره مجازی تربیت مربی طرح چهره به چهره با عنوان «چکامه» با حضور اساتید برجسته کشوری مخصوص مربیان چهره به چهره با موضوعات روانشناسی و شخصیت شناسی نوجوان انجام می‌شود.

وی افزود: شیوه‌های جذب و روش‌های کلاس داری، چگونگی برخورد با نوجوان، نحوه آموزش‌های مؤثر در نوجوانان از مباحثی است که توسط استادان چهره به چهره مطرح می‌شود.

انقانی گفت: علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند از طریق لینک survey.porsline.ir/s/c9uRnU8R ثبت نام خود را انجام دهند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: افتتاحیه اولین دوره مجازی تربیت مربی طرح چهره به چهره (چکامه) با سخنرانی حجج الاسلام قرائتی و ارباب سلیمانی ساعت ۲۱ امروز (دوشنبه) ۲۳ بهمن در فضای اسکای روم به آدرس eitaa.com/Virtualcourse مخصوص مربیان چهره به چهره برگزار می‌شود.

انقانی ادامه داد: گروه هدف طرح تربیتی چهره به چهره، دانش‌آموزان مقطع سوم راهنمایی و اول دبیرستان هستند که در آن مربیان از طریق آموزش‌های مستقیم و غیرمستقیم به تبیین ارزش‌های اسلامی و اخلاقی می‌پردازند.

وی افزود: طرح تربیتی چهره به چهره یکی از طرح‌ها و برنامه‌های بلندمدت ستادکانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و طرحی جامع و مناسب برای رشد ابعاد شخصیتی نسل جوان همراه با ارزش‌های اسلامی است.

کد خبر 6022039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha