۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۷

مدیرکل هواشناسی البرز مطرح کرد؛

پیش بینی افزایش موقت غلظت آلاینده‌ها در شهرها و مناطق صنعتی البرز

پیش بینی افزایش موقت غلظت آلاینده‌ها در شهرها و مناطق صنعتی البرز

کرج- مدیرکل هواشناسی استان البرز از استقرار جو پایدار تا پنج شنبه در منطقه البرز مرکزی و افزایش موقت غلظت آلاینده‌ها در شهرها و مناطق صنعتی استان خبر داد.

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر مطرح کرد: پیرو هشدار پایداری سطح زرد، تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از استقرار جو پایدار تا پنج شنبه در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن در شهرها و مناطق صنعتی استان البرز افزایش موقت غلظت آلاینده‌ها مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه از بعدازظهر پنج شنبه تا شنبه با گذر متناوب امواج ناپایدار از استان، رگبار پراکنده باران و برف و روند کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود، گفت: امروز دوشنبه آسمان صاف همراه با غبارآلودگی در بعضی ساعات و سه شنبه نیز آسمان کمی تا نیمه ابری همراه با غبارآلودگی در بعضی ساعات است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز بیان کرد: برای روز چهارشنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با غبارآلودگی، برای روز پنج شنبه آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با مه رقیق در صبح، غبار محلی در بعضی ساعات و عصر و شب بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

بهاروند احمدی عنوان کرد: با توجه به روند افزایش نسبی دما و آب شدن برف‌ها در مناطق کوهستانی، خطر سقوط بهمن و ریزش سنگ، مه رقیق و یخبندان صبحگاهی، کاهش دید و لغزندگی در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی البرز مورد انتظار است که رعایت نکات ایمنی و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی توصیه می‌شود.

کد خبر 6022133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha