۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۱۹

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

عدم اجرای منطقه آزاد ربطی به اختلاف نمایندگان ندارد

عدم اجرای منطقه آزاد ربطی به اختلاف نمایندگان ندارد

اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرایی نشدن منطقه آزاد تجاری استان اردبیل ربطی به اختلاف نظر نمایندگان ندارد.

صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کرد که به رغم مشکلات متعدد معیشتی، فرهنگی و اجتماعی در جامعه مردم پای نظام و ارزش‌های آن هستند و گلایه و نقدهای خود را به پای ارزش های نظام نمی‌نویسند.

وی نزدیکی انتخابات ۱۱ اسفند را یادآور شد و خاطرنشان کرد: حضور باشکوه مردم و مشارکت آنها اصل اساسی است و در کنار آن انتظار می‌رود شاخص‌ها در انتخاب افراد شایسته مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید به سرنوشت و آینده خود بی‌تفاوت باشیم و یا با خالی کردن میدان مشارکت در این عرصه به جای نقش آفرینی اصلی سکوت و بی تفاوتی را در پیش بگیریم.

بدری عملکرد کاندیداها و سوابق اجرای آنها را از عناصر مهم در انتخاب اصلح برشمرد و بیان کرد: وظیفه نماینده مطالبه‌گری، پیگیری و نظارت است و بدون دخالت در حوزه اجرا می‌تواند وکیل شایسته مردم باشد.

وی با اشاره به سوابق بررسی و تصویب لایحه منطقه آزاد اردبیل تصریح کرد: این لایحه در مجلس نهم دوبار رد شده بود که تلاش کردیم در مجلس دهم دوباره این لایحه به مجلس ارسال شود تا با اعلام چهار نقطه منفصل شامل بیله‌سوار، گرمی، پارس‌آباد و محدوده مرزی مشگین شهر و نمین منطقه آزاد استان اردبیل شکل بگیرد.

بدری افزود: لایحه منطقه آزاد اردبیل بعد از ایراد شورای نگهبان به مجمع تشخیص مصلحت رفت و مجمع اعلام کرد یک نقطه از چهار نقطه معرفی شده باید مبنای شکل‌گیری منطقه آزاد اردبیل باشد.

وی گفت: در حال حاضر توپ در میدان دولت است و بارها از رئیس جمهور و دبیرخانه مناطق آزاد خواسته‌ایم تا از یک نقطه مطلوب و مستعد منطقه آزاد شروع شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین اظهار کرد: شایسته است تا دولت با انتخاب یک نقطه از بین چهار منطقه پیشنهادی می تواند کار را شروع کند تا به تدریج سایر مناطق نیز به این محدوده الحاق شود.

وی گفت: اگر نماینده یا مسئولی در مقابل اجرای این مصوبه ایستاده بهتر است به مردم معرفی شده تا همه بدانند کدام افراد به خاطر منافع شخصی مقابل منافع مردم ایستاده‌اند.

کد خبر 6023985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha