۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

جانبازان نمونه‌های ایثار و سرمشق جوانان با بصیرت هستند

جانبازان نمونه‌های ایثار و سرمشق جوانان با بصیرت هستند

شهرکرد-نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در دیدار جانبازان سرافراز استان از آنان به‌عنوان الگوهای صبر و استقامت یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز چهارشنبه همزمان با میلاد با سعادت حضرت عباس (ع) به دیدار و دلجویی خانواده‌های سه جانباز سرافراز چهارمحال و بختیاری رفت.

وی در این دیدار جانبازان را به‌عنوان الگوهای صبر، استقامت و ایثار در دنیا یاد کرد و گفت: خاطرات سراسر درس و عبرت جانبازان باید ثبت و به نسل جوان منتقل شود تا همگان بدانند که برای انقلاب اسلامی چه هزینه‌هایی شده است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری حامل پیام و سلام مقام معظم رهبری به جانبازان استان چهارمحال و بختیاری هم بود و ابلاغ پیام پر از مهر و محبت ولی فقیه به جانبازان استان از آنان تجلیل هم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در ادامه با رحمت الله ابراهیم زاده جانباز اعصاب و روان و علی اسماعیلی وردنجانی جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی دیدار و از آنان هم تجلیل کرد.

وی در گفتگوی جداگانه با این دو جانباز شنوای مشکلات معیشتی و درمانی آنان بود و رسیدگی عاجل به نیازهای جانبازان در استان را خواستار شد.

کد خبر 6024145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha