۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۲۵

فرماندار پارس آباد:

پارس آباد ۱۰۵۰ جانباز دوران دفاع مقدس دارد

پارس آباد ۱۰۵۰ جانباز دوران دفاع مقدس دارد

پارس آباد - فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: این شهرستان یک هزار و ۵۰ جانباز در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جابر جهان بین ظهر چهارشنبه در آیین تکریم از جانبازان دفاع مقدس که در سالن اجتماعات فرمانداری پارس آباد برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی همواره مرهون دلاوری‌ و شجاعت‌های دلیرمردانی همچون جانبازان هستند که در دوران جنگ تحمیلی جان و سلامت خود را تقدیم انقلاب و نظام و کشور کردند.

وی با اشاره به اینکه جانبازان و ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند، گفت: جوانان و نوجوانان تجربیات جانبازان و ایثارگران را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرماندار شهرستان پارس آباد در خصوص اینکه شهدا نماد ایثار، شجاعت و ولایت مداری هستند، افزود: جانبازان یادگاران شهدا هستند و آرامش امروز در سایه خون شهدا و ایثار جانبازان محقق شده است.

جهان بین با قدردانی از حضور بی سابقه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، عنوان کرد: انتخابات پیشرو در اسفندماه امسال آزمون دیگری است که همه ما باید تلاش کنیم با حضور و مشارکت حداکثری، توطئه‌های دشمنان را به یاس تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: جانبازان و خانواده‌ های آنان را باید همراه مورد تکریم و احترام قرار داد، امروز همه وظیفه داریم جانبازان، فرزندان و خانواده‌ های آنان را احترام کنیم.

فرماندار شهرستان پارس آباد افزود: به برکت خون شهدا، فداکاری جانبازان و ایثارگران و صبر و استقامت خانواده‌های شهداست که آرامش، امنیت و عزت در کشور به وجود آمده است و در این زمینه نباید از هیچ تلاشی دریغ شود، بلکه باید از تمام توان و تلاش خود برای تحقق آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز اشتغال فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران از دغدغه اصلی آنها است که ضرورت دارد توجه جدی به آن صورت بگیرد، تاکید کرد: موضوع اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگر در دستور کار ما قرار دارد و اولویت اول ما است.

کد خبر 6024510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha