۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۴۷

استاندار گلستان:

حل مشکلات مردم نگین شهر اولویت مدیران گلستان است

حل مشکلات مردم نگین شهر اولویت مدیران گلستان است

گرگان- استاندار گلستان گفت: حل مشکلات مردم نگین شهر در اولویت مدیران گلستان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد زنگانه اظهار کرد: در تمامی شهرستان‌های استان حضور یافتیم و ضمن برگزاری میز خدمت و احصا مشکلات مردم، جلسات همزمان شورای اداری استان و شهرستان را در مسیر رفع مشکلات مردم برگزار کردیم.

وی افزود: در قالب ارتباط بیش از پیش با مردم، سفرهای شهری با همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی آغاز شد و خوشبختانه در سفر به نگین شهر و دیدار با نخبگان، علما و معتمدین مسائل شهر احصا شد.

استاندار گلستان گفت: تا کنون بالای ۶۰ درصد مصوبات جلسه شورای اداری در سفر به شهرستان آزادشهر اجرایی شده و باقی مصوبات نیز در مسیر اجرا قرار دارند.

وی یادآور شد: این شهر ۲۰ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و امیدواریم مردم با مشارکت بالای خود در انتخابات برگ زرین دیگری را در دفتر افتخارات نظام به ثبت رسانند.

زنگانه اظهار کرد: ناحیه صنعتی خصوصی برای مشاغل داخل شهر تا یک سال آینده با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روکش آسفالت بلوار شهید اسودی تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده اجرایی می‌شود، افزود: همچنین تمام معابر شهری با اختصاص ۱۰۰ تن قیر رایگان از طریق سازمان همیاری شهرداری و دهیاری تا پایان سال آسفالت خواهد شد.

استاندار گلستان گفت: دو دستگاه ماشین حمل زباله روستایی و یک دستگاه ماشین حمل زباله شهری تا پایان سال به نگین شهر اختصاص داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) زمین چمن مصنوعی به صورت ۹۹ ساله در اختیار شهرداری نگین شهر و مردم قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6024611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha