۲۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۵۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

انتخابات یک جهاد عمومی است/تغییر معادلات باحضور مردم در راهیپمایی

انتخابات یک جهاد عمومی است/تغییر معادلات باحضور مردم در راهیپمایی

بیرجند- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انتخابات یک جهاد عمومی است، گفت: حضور پر رونق مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیاری از معادلات را تغییر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی صبح پنج شنبه در رویداد خط جهاد ویژه حضور به موقع گروه‌های جهادی در گلوگاه‌های انقلاب اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های اخیر خود بارها و بارها بر موضوع مشارکت مردم در انتخابات تأکید داشته‌اند که نشان می‌دهد این موضوع اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انتخابات یک جهاد عمومی است، بیان کرد: حضور پر رونق مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیاری از معادلات را تغییر داد ولی واقعیت این است که دشمن از اول سال بر روی کاهش مشارکت مردم برنامه‌ریزی کرده است.

سالاری مکی گفت: تمام فضای رسانه‌ای دشمن بر روی فاصله انداختن بین مردم و صندوق رأی تمرکز کرده و موضوعات بعدی در اولویت‌های دیگر برای آنان قرار دارد.

وی ادامه داد: اگر در موضوع برجام برخی کم کاری و کج فهمی کردند، کاهش مشارکت مردم در انتخابات خود یک برجام دیگر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به درس‌هایی از تاریخ اسلام اظهار کرد: ما در تاریخ اسلام قیام «توابین» را داریم که به واسط یاری نکردن از امام حسین (ع) در عاشورا، پشیمان شدند ولی چون در زمان خود انجام وظیفه نکردند مؤثر واقع نشدند.

سالاری مکی بیان کرد: اگر ما تریبون داران برای مشارکت حداکثری تلاش نکنیم و انتخابات خدای نکرده باشکوه رقم نخورد ممکن است در آینده چون «توابین» شویم.

وی با بیان اینکه امسال حضور رأی اولی‌ها بسیار جدی است، گفت: امروز در جنگ اراده‌ها هستیم که کار در این شرایط بسیار سخت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: بی شک میزان مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند در شیوه تعامل برخی از کشورها با ما مؤثر خواهد بود.

کد خبر 6024988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha