۲۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۱

امام جمعه موقت ساری:

داوطلبان انتخابات در تبلیغات اخلاق را زیرپا نگذارند

 داوطلبان انتخابات در تبلیغات اخلاق را زیرپا نگذارند

ساری- امام جمعه موقت ساری با اشاره به بایدها ونبایدهای تبلیغات انتخاباتی از داوطلبان خواست تا خط قرمزهای نظام و انقلاب اسلامی را رعایت کنند و اخلاق را زیرپا نگذارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین شفیعی دارابی در خطبه‌های نمازجمعه ساری دشمن هزینه‌های زیادی کرده بود که راهپیمایی ۲۲ بهمن سرد و خلوت و بدون حضور مردم برگزار شود، افزود: مردم ایران نشان دادند که دلداده راه شهدا و انقلاب اسلامی هستند و مردم همانند وبهتر از سال‌های گذشته حضور پیدا کردند.

وی از حضور باشکوه ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد و گفت: مردم در این حماسه خوب درخشیدند و باید مسؤولان قدر این مردم را بدانند زیرا با همه دردها و مشکلات و انتقادات موجود، به صحنه آمدند و بار دیگر دست رد نغمه شوم وابستگان استکبار جهانی زدند.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسداران و جانبازان گفت: سپاه پاسداران دارای نقش‌های برجسته ای هستند و هرجا که حضور یافتند اعم از زلزله، سیل، جریان کرونا، دفاع مقدس و دفع شرارت‌های دشمنان و غیره خوش درخشیدند.

حجت الاسلام شفیعی با عنوان اینکه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف در جهان حرف‌های برتر را می‌زند، با گرامیداشت روز جانبازان از مسؤولان خواست تا برای رفع مشکلات این قشر تلاش بیشتری داشته باشند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خواستار حضور باشکوه پای صندوق‌های رأی شد و گفت: دشمن در تلاش است با چراغ خاموش مجلس خبرگان را در مسیر غیر اصلی هدایت کنند و باید هوشیار بود.

امام جمعه موقت ساری خواهان حضور در پای صندوق‌های رأی به عنوان ادای تکلیف شرعی و لبیک گویی به ندای رهبری شد و گفت: حضور در انتخابات سبب شکوه و عزت ایران اسلامی و سرشکستگی دشمنان نظام اسلامی می‌شود.

وی گفت: با انتخاب درست می‌توان در رفع مشکلات کمک کرد و این واقعه سبب افزایش روحیه مقاومت می‌شود از این رو باید با شناخت داوطلبان، نسبت به انتخاب افراد اصلح اقدام کرد.

حجت الاسلام شفیعی از مردم خواست تا در انتخاب داوطلبان به سبک زندگی آنان توجه کنند و گفت: داوطلبان مجلس و انتخابات مراقبت آموزه‌های دین باشند و برای رأی آوردن، اخلاق، عفاف و عدالت را زیرپا نگذارند.

امام جمعه موقت ساری پرهیز از فحاشی و تخریب را لازم دانست و گفت: باید به خط قرمزهای نظام و انقلاب توجه کرد.

وی از مسؤولان خواست تا برای حل مشکلات فراروی جوانان تلاش و برنامه ریزی کنند.

کد خبر 6025848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha