۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۲۱

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس:

سارق ۵۵ فقره کیوسک تلفن در شیراز به دام پلیس افتاد

سارق ۵۵ فقره کیوسک تلفن در شیراز به دام پلیس افتاد

شیراز-جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری سارق تلفن کیوسک معابر و اماکن عمومی و کشف ۵۵ فقره سرقت در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار یوسف ملک‌‎زاده گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت تلفن کیوسک معابر و اماکن عمومی در سطح شهرستان شیراز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران کلانتری "۳۲ گلشن" تحقیقات خود را آغاز و با انجام اقدامات پلیسی یک نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در بازرسی از منزل متهم ۲۷۹ قطعه اوراق شده مربوط به کیوسک تلفن عمومی، گوشی، بورد، محافظ تلفن، شماره‌گیر و صفحه نمایشگر، ۲ عدد آیفون درب منازل و ۳ عدد ترانس برق کشف شد.

سردار "ملک‌زاده" با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه ۶ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهم در بازجویی اولیه به ۵۵ فقره سرقت اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، گفت: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6029738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha