چپاول دارایی‌های تشکیلات خودگردان از سوی رژیم صهیونیستی

چپاول دارایی‌های تشکیلات خودگردان از سوی رژیم صهیونیستی

کابینه رژیم صهیونیستی مصوبه جدیدی را برای چپاول بخشی از دارایی‌های تشکیلات خودگردان به تصویب رساند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، تلویزیون رژیم صهیونیستی از تصمیم جدید این رژیم علیه تشکیلات خودگردان خبر داد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بر اساس مصوبه جدید کابینه رژیم صهیونیستی صدها هزار شِکِل (واحد پول سرزمین‌های اشغالی) از دارایی‌های تشکیلات خودگردان از سوی این رژیم مصادره خواهد شد.

بر اساس اعلام این رسانه عبری زبان تصمیم مصادره اموال تشکیلات خودگردان به بهانه اختصاص حقوق ماهانه ۱۲ هزار شکل از سوی این تشکیلات به یکی از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین اتخاذ شده است.

این در حالی است که کمی پیش‌تر نیز کابینه رژیم صهیونیستی اقدام دیگری را علیه تشکیل کشور مستقل فلسطین و راه حل موسوم به دو دولتی به انجام رساند. تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه این رژیم با اجماع تمامی اعضا، طرح عدم به رسمیت‌شناختن یک جانبه کشور فلسطین را به تصویب رساند. در همین راستا «بنی گانتز» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ما با به رسمیت‌شناختن یک جانبه کشور فلسطین مخالفیم و اگر توافقی حاصل نشود در رفح دست به اقدام خواهیم زد.

کد خبر 6031060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
      0 0
      مهم اینه که دنیا ملت های دنیا و منطقه جهان فلسطین و ملت فلسطین در خاک وطن خود یک کشور کاملا مستقل همیشه می دانستند و می دانند و خواهد بود مهم نیست برای دنیا ملت ها کشورهای دیگر و منطقه که رژیم جعلی می شناسه یا نمی شناسه اونی که برای همه ملت ها منطقه کشورها حضورشان قابل پذیرش نیست خود اسرائیل است .