۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۲۳:۰۱

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین تاکید کرد؛

تمرکز دشمن بر روی تبلیغات و رسانه

 تمرکز دشمن بر روی تبلیغات و رسانه

قزوین- مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: دشمن در حوزه تبلیغات و رسانه تمرکز کرده و با ابزار هنر تلاش می‌کند تا بر اذهان تأثیر گذاشته و بر روی دین و انقلاب اسلامی تأثیر بگذارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف پورآرین شامگاه یکشنبه در آئین اختتامیه دومین رویداد استانی نوآوین در قزوین اظهار کرد: هرکدام از نوجوانان باید در این قبیل رویدادها از بسترهای آموزشی فراهم شده استفاده کرده و ضمن آشنایی با شهید آوینی به جهادگران تبیین در حوزه رسانه تبدیل شوند.

وی افزود: آنچه امروز نیاز نظام و انقلاب است این است که نوجوانان به عنوان افراد اثرگذار نه تنها کشور بلکه جهان احساس مسئولیت کرده ودر میدان حضور پیدا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: ما تحت محاصر تبلیغاتی دشمن قرار داریم و دستگاه‌های تبلیغاتی دشمن در قالب‌های مختلف از تلویزیون تا فضای مجازی به صورت ۲۴ ساعته ذهن جامعه را بمباران می‌کنند و یک جنگ تبلیغاتی تمام عیار را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه جنگ واقعی امروز ما حنگ نرم و ترکیبی است، بیان کرد: شما نوجوانان افسران مقابله با حنگ نرم دشمن هستید و نباید خود را دست کم بگیرید.

حجت الاسلام پورآرین ادامه داد: دشمن در حوزه تبلیغات و رسانه تمرکز کرده و با ابزار هنر تلاش می‌کند تا بر اذهان تأثیر گذاشته و بر روی دین و انقلاب اسلامی تأثیر بگذارد.

وی با بیان اینکه در چنین شرایطی باید ایمان خود را قوی کرده و امید را در خود زنده نگه داریم، اضافه کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در این بیش از ۴۰ سال را باید بشناسیم و به جامعه انتقال کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی تصریح کرد: ۲۰ سال پیش کسی فکر نمی‌کرد که جریان مقاومت اینقدر قدرتمند شود که مرزهای استراتژیک جمهوری اسلامی را تغییر داده و تا مرز اسرائیل تغییر دهد.

وی با اشاره به اینکه نوجوانان حاضر در این دوره باید توانمندی روایت پیشرفت دستاوردهای انقلاب و نظام را داشته باشند، تاکید کرد: بازخوانی پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و روایت گری آن در قالب‌های هنری و در فضای رسانه‌ای بسیار مهم است.

این مسؤول در پایان یادآور شد: نوجوانان امروز می‌توانند به عنوان افسران جبهه مبارزه با جنگ نرم در حوزه روشنگری ورود داشته باشند و امیدواریم با دغدغه شاهد حضور این نوجوانان باشیم.

کد خبر 6031185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha