۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۷:۲۸

دادستان دهلران:

نامزدهای انتخابات تبلیغات خود را بر اساس قانون پیش ببرند

نامزدهای انتخابات تبلیغات خود را بر اساس قانون پیش ببرند

ایلام-دادستان دهلران گفت: نامزدهای انتخابات تبلیغات خود را بر اساس قانون پیش ببرند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام تیرافکن عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در گفت گو با بیان داشت: باتوجه در پیش بودن انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری همچنین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی این دادستانی به صورت ویژه جرائم انتخاباتی را رصد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان ویژه دهلران به عنوان مرکز حوزه انتخابیه است، اظهار داشت: از آنجایی که اصل سلامت انتخابات و تحقق آن در نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار حائز اهمیت است این دادستانی یک شعبه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادگستری فعال کرده است.

تیرافکن ادامه داد: قانونگذار در قانون انتخابات در مورد جرایم و تخلفات انتخاباتی با صراحت و شفافیت کامل سخن گفته است و طرفداران کاندیداها باید بدور از هرگونه تهمت و تخریب برای کاندیدای مورد نظر خود در چارچوب قانون تبلیغات کند.

دادستان دهلران با تاکید بر اینکه هر گونه تحرکی چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی رصد می‌شود، بیان داشت: فضای حقیقی و مجازی به دقت تحت رصد و کنترل پلس فتا و ضابطین قضایی است و اجازه داده نمی‌شود عده‌ای از این فرصت سوءاستفاده و اهداف شخصی خود را دنبال کنند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران به افزایش شور انتخاباتی اشاره کرد و گفت: توصیه می‌شود نامزدهای انتخابات و لیدرهای آنها تبلیغات خود را بر اساس قانون پیش ببرند به طوری که رقابت تبلیغاتی به کدورت و اختلاف کشیده نشود و آنجاست اگر تخلفی صورت بگیرد این داستانی برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد

وی ادامه داد: این دادستانی آمادگی دریافت گزارشات و تخلفات انتخاباتی در خصوص خرید و فروش آرا را دارد و این منوط به ارائه مستندات از سوی شاکیان است.

وی اضافه کرد: دادستانی با افرادی که در فرآیند انتخابات اخلال ایجاد کرده و نظم و امنیت را سلب کنند به طور جدی برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6031242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha