مطهری با مهر مطرح کرد؛

پیروز انتخابات کسانی هستند که اخلاق را رعایت کنند

پیروز انتخابات کسانی هستند که اخلاق را رعایت کنند

علی مطهری در غرفه مهر در نمایشگاه رسانه‌های ایران گفت: آنهایی که در رقابت انتخاباتی وارد می‌شوند، اگر پایبند به اصول اخلاقی باشند حتی اگر رای نیاورند پیروز میدان هستند.

علی مطهری نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اخلاق رسانه‌ای کاندیداهای انتخابات پیش‌روی مجلس گفت: در افراد نباید در این‌رقابت دچار ظلم شوند و به دیگران ظلم کنند. پیشنهادم این است آنهایی که در این رقابت تلاش می‌کنند، تهمت ناروا به یکدیگر نزنند و دروغ نگویند. یعنی رای آوردن نباید برای آن‌ها چندان حیاتی باشد. آن‌ها باید اصول اخلاقی را رعایت کنند چه در صورتی که رای بیاورند چه در صورتی که رای نیاورند.

وی افزود: پیشوای ما حضرت امیرالمومنین (ع) حتی حاضر بود در جنگ شکست بخورد اما اصول اخلاقی را زیر پا نگذارد. به نظرم، در این‌رقابت انتخاباتی افراد نباید اخلاق را زیر پا بگذارند، آبروی کسی را ببرند و تهمت های ناروا بزنند. به این‌ترتیب، کسانی که در رقابت انتخاباتی وارد می‌شوند، اگر پایبند به اصول اخلاقی باشند، حتی اگر رای نیاورند پیروز میدان هستند.

کد خبر 6031644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha