۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲

استاندار فارس:

مشکل تامین مسکن و درمان رانندگان اتوبوس شیراز تسهیل می‌شود

مشکل تامین مسکن و درمان رانندگان اتوبوس شیراز تسهیل می‌شود

شیراز-استاندار فارس از قابل حل بودن مشکل تامین مسکن و درمان رانندگان اتوبوس شهری در شیراز خبر داد و از شهرداری و شورای شهر خواست با اختصاص زمین به مساله مسکن رانندگان ورود کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی ایمانیه ظهر دوشنبه در دیدار با تعدادی از رانندگان اتوبوس‌های درون شهری شیراز گفت: در شیراز تعداد ۲ هزار نفر در این حرفه، ارتزاق می‌کنند.

وی بر استفاده از ظرفیت‌های قانونی تأمین مسکن برای رانندگان درون شهری تاکید کرد و افزود: شهرداری شیراز زمینی را معرفی کند تا در قالب تعاونی مسکن رانندگان اتوبوس درون شهری، برای مسکن این قشر اختصاص یابد.

ایمانیه به موضوع درمان رانندگان نیز اشاره کرد و گفت: متولیان این قشر از جامعه، با بیمه‌های تکمیلی جلسه بگذارند و آن بیمه‌ای که بیشترین امکانات را با کمترین هزینه ارائه می‌کند را انتخاب کنند.

استاندار فارس به موضوع آسیب رسیدن به برخی اتوبوس‌ها که از جانب رانندگان مطرح شده بود هم گریزی زد و خواستار همکاری مسؤولان با نیروهای فراجا و مدیران امنیتی و انتظامی استان شد.

وی، مسائل و مشکلات پیش آمده برای رانندگان و خسارت‌های وارد شده با خودروها را مورد توجه قرارداد و برای حل این موضوع پیشنهاد داد: با بکارگیری یک کارشناس حقوقی می‌توان به افرادی که در حوزه‌های مختلف قضائی دچار مشکل می‌شوند کمک کرد.

نماینده عالی دولت در فارس در پایان به موضوع سختی کار و پایین بودن سطح بیمه این افراد هم اشاره کرد و گفت: این موضوعات در اختیارات استان نیست و نیازمند پیگیری در سطوح ملی است که اقدامات لازم را در این زمینه نیز بر اساس پیشنهادات مدون شهرداری انجام خواهم داد.

کد خبر 6031750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha