۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۵

فرمانده انتظامی البرز خبر داد؛

دستگیری سارقان خودرو در نظرآباد با ۱۲۰ فقره سرقت

دستگیری سارقان خودرو در نظرآباد با ۱۲۰ فقره سرقت

نظرآباد- فرمانده انتظامی استان البرز گفت: اعضای باند چهار نفره سارقان خودرو و لوازم داخل آن دستگیر و ۱۲۰ فقره سرقت توسط آنها کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: همزمان با اعلام کشف یک فقره سرقت خودروی پژو در یکی از محلات شهر نظرآباد، بلافاصله اکیپ عملیاتی پلیس در محل واقعه حاضر شدند. مأموران پلیس آگاهی نیز با بررسی‌های دقیق میدانی و داده‌های موجود در صحنه، پیگیری‌های تخصصی خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی مطرح کرد: تیم پیگیری کننده پرونده با انجام کار اطلاعاتی دقیق و حساب شده در کمتر از ۲۴ ساعت سارقان خودروی مسروقه را در حالی که با یک دستگاه خودروی پراید سرقتی در سطح شهرستان ساوجبلاغ در حال حرکت بودند را شناسایی و در عملیاتی ضربتی چهار سرنشین آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه با بررسی سوابق متهمان مشخص شد هر چهار نفر از سارقان سابقه دار هستند، بیان کرد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند اما با مشاهده مستندات و مدارک موجود لب به اعتراف گشودند و به ۲۵ فقره سرقت خودرو و ۹۵ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اقرار کردند.

سردار هداوند با اشاره به اینکه متهمان به همراه اموال مسروقه مکشوفه شامل ۵۵ حلقه رینگ و زاپاس پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، تاکید کرد: شهروندان خودروهای خود را به وسایل و تجهیزات ایمنی ضد سرقت مجهز کنند.

کد خبر 6032687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یوسف مهدوی ورزقانی US ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
      1 0
      یکسال است که خودرو بنده توی روز روشن از جلوی دانشگاه آزاد گوهردشت به سرقت رفته ولی همچنان اسیر آگاهی هستم امیدوارم قوه قضائیه با سارقین و مالخرهای خودرو با جدیدت تمام برخورد کنن با یک فیش حقوقی متهم را را آزاد نکنن تا دوباره دست به سرقت بزنن اگر قانون باز دارنده باشد این همه سارق تو جامعه نبود