باباجانی با مهر مطرح کرد؛

تبلیغات محیطی مناسبی برای نمایشگاه رسانه‌های ایران نشد

تبلیغات محیطی مناسبی برای نمایشگاه رسانه‌های ایران نشد

نویسنده و دبیر جشنواره کتاب سلام می‌گوید به نظر می‌رسد تبلیغات محیطی چندان خوبی برای این دوره از نمایشگاه رسانه‌های ایران شکل نگرفته است.

علی باباجانی نویسنده و دبیر جشنواره کتاب سال در بازدید از غرفه خبرگزاری مهر در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران به خبرنگار مهر گفت: نمایشگاه مطبوعات هر سال یا یک سال در میان برگزار می‌شد و استقبال زیادی از آن می‌شد امسال بعد از سال‌ها این نمایشگاه دوباره احیا شد و به نظر من می‌توانست استقبال بهتری از این نمایشگاه شکل گیرد.

وی افزود: از نظر زمانی هم این نمایشگاه محدود است و خب قبلاً مدت زمان بیشتری را داشت و در روزهای آخر هفته شاهد استقبال بیشتری بودیم. به نظر می‌رسد تبلیغات محیطی چندان خوبی برای این دوره از نمایشگاه شکل نگرفته است.

باباجانی درباره جشنواره کتاب سلام نیز گفت: این جشنواره پس از ۱۳ سال وقفه در حوزه کتاب‌های کودک و نوجوان و شاخه‌های تألیف، ترجمه، شعر، داستان و معارف برگزار شد. ما در حال انتشار مجموعه مجلاتی با عنوان همین جشنواره در حوزه کودک و نوجوان و خردسال هستیم و چون گستره‌ای از مخاطبان را داشتیم هرسال جشنواره چنین کتاب‌هایی را برگزار کردیم متأسفانه پس از توقف این جشنواره تصمیم بر این شد که این جشنواره برگزار شود و امیدواریم همچنان استقبال خوبی از آن شود.

کد خبر 6032770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha