۵ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۲۴

تشریح وضعیت تیم ملی تنیس؛

یزدانی: از نعمت تماشاگران محروم هستیم/ فقط به برد فکر می‌کنیم

یزدانی: از نعمت تماشاگران محروم هستیم/ فقط به برد فکر می‌کنیم

ملی پوش تنیس ایران گفت: در مسابقات دیویس کاپ از نعمت تماشاگران محروم هستیم اما تلاش می‌کنیم برنده از زمین خارج شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی تیم ملی تنیس کشورمان خود را برای حضور در رقابت‌های دیویس کاپ و رویارویی با تیم استونی آماده می‌کند که اردوی آماده سازی ملی پوشان در زمین‌های تنیس المپیک کیش آغاز شده است.

در این مرحله از اردو حمیدرضا نداف، سینا مقیمی، علی یزدانی، امیر حسین بادی و سامیار الیاسی به عنوان بازیکن و محمدرضا توکلی به‌ عنوان سرمربی، مهدی بهزاد پور مربی، دکتر توکلی فیزیوتراپ و فرید یزدان یار بدنساز حضور دارند.

علی یزدانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، درمورد شرایط تیم ملی در اردوی آماده سازی کیش گفت: چند روزی است که اردویمان را در این جزیره آغاز کردیم. در نوبت صبح تمرین تنیس داریم و در عصر هم تمرینات بدنسازی را دنبال می کنیم. با برنامه ریزی که از سوی کادر فی انجام شده بود به مرز آمادگی لازم رسیدیم. امیدوارم در این چند روز آینده هم بتوانیم سایر نقاط ضعف‌مان را پوشش بدهیم و با وضعیت ایده آل در دو مسابقه پیش رو شرکت کنیم.

یزدانی: از نعمت تماشاگران محروم هستیم/ فقط به برد فکر می‌کنیم

وی با اشاره به کشورهای شرکت کننده در تور جهانی کیش گفت: رقابت‌های فیوچرز به مدت دو هفته در زمین‌های تنیس المپیک کیش برگزار خواهد شد. این دومین میزبانی ایران به شمار می رود. دور اول تور جهانی دی ماه سال جاری در تهران برگزار شد که سطح کیفی خوبی داشت. برای مسابقات کیش هم تیم‌های خوبی شرکت کردند. کشورهایی مانند ایتالیا و آلمان در این تور حضور دارند که قطعا باعث بالا رفتن کیفیت مسابقات خواهند شد.

ملی پوش تنیس ایران درخصوص مسابقات دیویس کاپ نیز عنوان کرد: رقابت‌های دیویس کاپ درست بعد از تور جهانی کیش است البته بازی در این مسابقات کمی سخت تر است چون در داخل کشور خودمان نیستیم. میزبانی حتما به ما کمک میکرد باعث میشد روحیه بگیریم. حضور تماشاگران واقعا اثرگذار است، دی ماه که فیوچرز را در تهران داشتیم در فینال دوبل که بازی میکردم ۱۰۰ تماشاگر در کنار زمین بودند که هیجان بازی را بالا برده بودند اما در بازی با استونی قطعا از این نعمت محروم خواهیم بود.

یزدانی در پایان خاطر نشان کرد: بازی با استونی در خاک سریلانکا اهمیت زیادی برای ما دارد. دوست داریم در این دیدار برنده از زمین خارج شویم. امیدوارم در کیش محک خوبی بخوریم و با آمادگی راهی سریلانکا شویم.

کد خبر 6033809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha