۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۱۵

رییس کل دادگستری مازندران:

مردم با حضور امیدآفرین در انتخابات دشمنان را ناکام می کنند

 مردم با حضور امیدآفرین در انتخابات دشمنان را ناکام می کنند

سوادکوه - رییس کل دادگستری مازندران گفت: مردم ولایتمدار و بصیر مازندران با حضور پرشور و امیدآفرین خود در انتخابات همانند همیشه دشمنان را در نیل به اهداف شوم خود ناکام خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدصادق اکبری ظهر پنجشنبه در جلسه تکریم و معارفه دادستان شهرستان سوادکوه، با تبریک میلاد با سعادت حضرت امام زمان (عج)، افزود: در دوران ظهور، اصل عدالت در همه مسائل هستی جریان می‌یابد؛ به طوری که هیچ ستمی به احدی روا نشده و زمین پر از عدل و داد می‌شود.

رئیس کل دادگستری مازندران اظهار کرد: امام رضا (ع) دراین خصوص فرموده‌اند که خداوند متعال به وسیله وی «امام زمان (عج)» زمین را از هرگونه ستم و ظلمی پاک می‌گرداند و آنگاه که ظهور کند قانون عادلانه را در بین مردم رواج می‌دهد، در نتیجه هیچ فردی به فرد دیگر ظلم روا نمی‌دارد.

حجت الاسلام اکبری افزود: امام کاظم (ع) نیز در این خصوص با اشاره به آیاتی از قرآن کریم فرموده‌اند که زنده کردن زمین با باران نیست، بلکه خداوند متعال مردانی را برمی انگیزد تا عدالت را زنده کنند و زمین در پرتو عدل زنده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) نیز فرمودند امینت و آرامش در زمان ظهور حضرت همه جا را در بر می‌گیرد.

حجت الاسلام اکبری تاکید کرد: همه بخش‌ها و همه افراد از همه ادیان و آئین‌ها در آماده کردن زمینه ظهور نقش و وظیفه دارند و باید به وظیفه خود بدرستی عمل کنند که دستگاه قضائی نیز به لحاظ وظایف قانونی و شرعی خود نقش بسیار پررنگی در راستای اجرای عدالت دارد.

رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه با اشاره به آفات و موانع اجرای عدالت، آفت مهم عدل را پیروی از هوای نفس دانست و گفت: مهمترین مانع در اجرای عدالت، هواپرستی و پیروی از هوا نفس است که باید این موانع را شناخته و ان شاء الله با مجاهدت و اهتمام در مقابله و مبارزه با آنها با توسل به خداوند متعال و اهل بیت (ع) در مسیر درست حرکت کنیم.

حجت الاسلام اکبری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم در راستای اجرای دقیق راهبردهای مورد تاکید مقام معظم رهبری در استان صورت گرفته و ان شاء الله مردم ولایتمدار و بصیر مازندران با حضور پرشور و امیدآفرین خود در انتخابات، همچون همیشه دشمنان را در نیل به اهداف شوم خود ناکام خواهند ساخت.

در این مراسم، محمد باقری به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان سوادکوه معارفه و از زحمات علی خانلری المشیری قدردانی شد.

کد خبر 6034761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha