۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۱۶

امام جمعه بردسکن:

کاندیداها به رقبا توهین نکنند

کاندیداها به رقبا توهین نکنند

بردسکن- امام جمعه بردسکن گفت: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی برای بالا کشیدن خودشان، دستاوردهای نظام را کوچک نشمارند و به رقبا توهین نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بردسکن که با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در این یکی دو روز که تبلیغات آزاد شده است، خوب است که کاندیدا خودشان را به مردم معرفی کنند نه که هم دیگر را تخریب کنند.

امام جمعه بردسکن افزود: حرف همه کاندیدها فقط بحث دو بانده کردن جاده است و هیچ حرف دیگری نمی‌زنند، چرا که همه دستاوردهای نظام نظیر آب، برق، گاز، تلفن، بهداشت و آنتن دهی تلفن همراه تا دورترین نقاط روستاها نیز رفته و کاندیدها فقط بهانه جاده را برای مردم بازگو می‌کنند.

وی با بیان اینکه نباید دستاوردهای نظام را نادیده گرفت، افزود: بسیار خرسند هستیم که در استان خراسان رضوی کانالی بنام کانال ترشیز در ایام انتخابات روی آنتن آمده و مناظره‌های کاندیدها را پخش می‌کند و می‌توان فرد شایسته و اصلح را از همین کانال تلویزیونی تشخیص بدهیم.

امینی همچنین از طرفداران کاندیدا هم خواست که مواظب باشند که خدایی نکرده به خاطر افراد دیگر دین خود را نفروشند.

امینی به طرح ملی مسکن نیز اشاره کرد و گفت: کسانی که در این طرح واجد شرایط هستند، استفاده کنند و اگر نمی‌خواهند می‌توانند نوبتشان را عقب بیندازند ولی دیگر تخریب و تضعیف نکنند.

کد خبر 6035438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha