۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۳۲

امام جمعه اردستان:

مشارکت حداکثری در انتخابات مورد توجه باشد

مشارکت حداکثری در انتخابات مورد توجه باشد

اردستان-امام جمعه اردستان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهم اسفند طبق دیدگاه رهبر انقلاب، باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه اردستان، اظهار داشت: قرآن باید محور برنامه‌های دینی، معرفتی و گفتمان‌ها قرار گیرد و مسؤولان آموزش و پرورش کشوری باید به تربیت قرآنی دانش آموزان توجه کنند و مقام معظم رهبری از مهجور بودن قرآن کریم، گلایه‌مند هستند.

وی افزود: در آستانه دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرار داریم و انتخابات از منظر رهبر انقلاب دارای اهمیت بسیاری است چرا که در بیانات خود بر این موضوع تاکید دارند و دشمنان سعی در ناامید کردن مردم از انتخابات دارند.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: انتخابات باید از چهار مؤلفه مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت برخوردار باشد، مردم در این انتخابات با حضور پرشور خود، سرنوشت خود را رقم می‌زنند و ملت همیشه در صحنه ایران همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، حماسه‌ساز خواهند شد.

حجت الاسلام دهشیری تاکید کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهم اسفند طبق دیدگاه رهبر انقلاب، باید مورد توجه قرار گیرد و با وجود تمام مخالفت‌ها و تفرقه‌افکنی های دشمنان در میان مردم، باز هم در انتخابات حضور پرشور خواهند داشت.

وی بیان کرد: فردی برای انتخابات مناسبت است که دارای برنامه و تعهد باشد همچنین از منفعت‌طلبی شخصی دور بوده و از شیوه تبلیغاتی صحیح استفاده کند همچنین دارای ویژگی‌هایی نظیر امانت‌داری، پاکدامنی، دور از فساد، ایمان به نظرات و توانمندی‌های مردم باشد.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه فرد اصلح باید بصیر و هوشمند باشد، ادامه داد: در انتخابات مجلس خبرگان رهبری باید از بین ۱۱ نفر افراد داوطلب، پنج نفر را انتخاب کنیم که استان اصفهان ۵ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

حجت الاسلام دهشیری با اشاره به نیمه شعبان، تصریح کرد: امام راحل عنوان سربازان گمنام امام زمان (عج) را برای نیروهای اطلاعات انتخاب کردند و بنابر بیانات رهبر انقلاب، وزارت اطلاعات ایران از هیچ وزارتخانه در کشورهای دیگر الگو نگرفته بلکه با درایت و هوشمندی شکل گرفته است.

وی یادآور شد: نهم اسفند روز حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان است و کسانی که خود را موظف به دفاع از حقوق مصرف‌کنندگان می‌دانند مراقب مردم باشند و جلوی گرانی‌ها را بگیرند.

کد خبر 6035444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha