۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۱۴

محمودوند در گفت و گو با مهر مطرح کرد؛

امیدواریم کمیته ملی المپیک از فصیحی حمایت کند

امیدواریم کمیته ملی المپیک از فصیحی حمایت کند

سرپرست نایب رییس بانوان فدراسیون دوومیدانی گفت: برنامه فرزانه فصیحی با کمیته ملی المپیک در میان گذاشته شده و امیدوارم حمایت صورت گیرد تا شاهد حضور پررنگ فرزانه در المپیک باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین دوره رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن آسیا روزهای ۲۸ تا ۳۰ بهمن به میزبانی ایران برگزار شد و در پایان تیم ملی کشورمان با کسب ۱۶ مدال طلا، نقره و برنز (۹ مدال بانوان و ۷ مدال مردان) عنوان چهارمی را به دست آورد و تیم های چین، ژاپن و قزاقستان عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در این دوره از رقابت‌ها تیم ملی بانوان با سرمربیگری سپیده توکلی با ۲ مدال بیشتر موفق‌تر از مردان ظاهر شد و علاوه بر این فرزانه فصیحی در ماده دوی ۶۰ متر با کسب مدال طلا سهمیه المپیک پاریس خود را هم قطعی کرد.

زهرا محمودوند در گفت و گو با خبرنگار مهر، درخصوص ارزیابی خود از عملکرد دختران دوومیدانی ایران در رقابت‌های داخل سالن آسیا اظهار داشت: دخترهای ما درخشان ظاهر شدند. در این دوره در برخی ماده ها جابجایی رکورد ملی یا شخصی داشتیم که اتفاق خوبی بود. در کنار این ملی پوشان ما در شرایطی قرار گرفتند که از نزدیک شاهد ثبت رکوردهای مناسب از سوی ورزشکاران خارجی و صاحب نام بودند و حتی با آنها مسابقه دادند که باز تجربه ارزشمندی محسوب می‌شود. عملکرد کادر فنی ما هم خوب بود که نباید از کنار این موضوع عبور کنیم.

امیدواریم کمیته ملی المپیک از فصیحی حمایت کند

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد تیم بانوان راضی هستید؟ گفت: نتایج به دست آمده قابل توجه بود ما در پرش نیزه برای اولین بار در رقابت‌های آسیایی صاحب مدال شدیم و این اتفاق درحالی رقم خورد که رکورددار آسیا در مسابقات داخل سالن حضور داشت. مدالی که تکتم دستاربندان کسب کردبسیار حائز اهمیت است یا در ۴۰۰ متر رکورددار اسیایی داخل سالن بود. اینها نشان دهنده سطح بالای مسابقات است. البته که دختران ما توانایی بیشتری دارند از نظر کمی و کیفی بهتر از پسران ظاهر شدند، روزهای درخشانی در انتظار دوومیدانی دختران است و در حال پوست اندازی هستیم در مجموع ما از عملکرد آنها راضی هستیم.

محمودوند خاطر نشان کرد: همیشه یک نقطه مطلوب‌تری وجود دارد اما همین که در پایان این رقابت‌ها کنفدراسیون آسیا نشان ممتاز را به فدراسیون ایران تقدیم کرد یعنی آن اتفاقی که انتظار می رفت، رخ داده است. اما در هر صورت همواره یک نقطه مطلوب تری وجود دارد که باید برای آن در ادامه تلاش کنیم.

وی در مورد برنامه‌های فدراسیون دوومیدانی برای فرزانه فصیحی جهت حضور در بازیهای المپیک پاریس گفت: خوشحالیم که فرزانه موفق شد این سهمیه را به دست آورد. این عملکرد او نشان داد که هیچ چیز بعید و دور از دسترس نیست. برنامه این ورزشکار با کمیته ملی المپیک در میان گذاشته شده و امیدوارم حمایت صورت گیرد تا شاهد حضور پررنگ فرزانه در المپیک باشیم.

کد خبر 6035806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha