۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۱۵

در گفت‌وگو با مهر عنوان شد؛

کاروان شادی خودرویی جشن ولادت امام زمان(عج) در مشهد

کاروان شادی خودرویی جشن ولادت امام زمان(عج) در مشهد

مشهد- مدیر اداره اوقاف ناحیه ۳ مشهد گفت: امسال با همکاری ۱۰ بقعه متبرکه شاخص سطح یک و دو، کاروان شادی خودرویی در سطح شهر مشهد برگزار می‌شود.

سید عبدالحمید رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به مأموریتی که در بقاع متبرکه داریم، علاوه بر آنچه به صورت ویژه در ۲۳ بقعه متبرکه شهرستان مشهد نسبت به برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان اقدام می‌شود، امسال با همکاری ۱۰ بقعه متبرکه شاخص سطح یک و دو، کاروان شادی خودرویی در سطح شهر مشهد نیز برگزار می‌شود.

مدیر اداره اوقاف ناحیه ۳ مشهد افزود: علاوه بر این کاروان که همراه با برنامه‌های متنوعی از جمله گروه سرود و مسابقات و برنامه‌های فرهنگی است، ۴ ایستگاه با نام غرفه‌های مهدویت در سطح شهر راه اندازی کردیم که همه این برنامه‌ها تحت عنوان «سلاله‌های منتظر» انجام می‌شود.

وی گفت: برنامه‌های جشن نیمه شعبان همزمان با نماز مغرب و عشا امشب آغاز و تا شامگاه فردا یکشنبه ادامه خواهد داشت که مهم‌ترین برنامه فردا در غرفه میدان جانباز خواهد بود و یکشنبه ساعت ۶ عصر با حضور اقشار مختلف مردم، کیک ۱۴ متری به نیت ۱۴ معصوم توزیع خواهد شد.

رحمانی در خصوص اهداف برنامه‌های و جشن‌های «سلاله‌های انتظار» گفت: نخستین هدف ما اشاعه فرهنگ انتظار و مهدویت است که علاوه بر اینکه ایجاد شور می‌کند، شعور مهدویت نیز در مخاطبین ایجاد می‌کند، دومین هدف ما از این برنامه‌ها «دعوت حضور حداکثری مردم در انتخابات» است.

مدیر اداره اوقاف ناحیه ۳ مشهد ادامه داد: دشمن تمام توان خود را در این ‌انتخابات با بهره گیری از پروپاگاندای رسانه‌ای به کار گرفته است و ما موظف به روشنگری هستیم، موضوع انتخابات و مشارکت مردم بسیار مهم است و قطعاً با مردم با حضور خود، دشمن را شکست خواهند داد.

وی بیان کرد: سومین هدف ما معرفی بقاع متبرکه و بحث زیارت و توسل است که از موضوعات دینی ما و فرهنگ تشیع است، امیدواریم امسال که اولین جشن «سلاله‌های منتظر» هست، به بهترین شکل برگزار و سال‌های آینده با آسیب شناسی لازم، برنامه‌هایی جامع‌تر داشته باشیم.

کد خبر 6035861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha