۸ اسفند ۱۴۰۲، ۰:۵۸

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

مسؤولان باید برای حل مشکلات مردم تدبیر کنند

مسؤولان باید برای حل مشکلات مردم تدبیر کنند

بوشهر- رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مسؤولان باید برای حل مشکلات مردم تدبیر کنند و رضایتمندی مردم را به دست آورند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری دوشنبه شب در جمع مردم کاکی با بیان اینکه دوست شناسی و دشمن شناسی یک مسئله مهم در اسلام است، اظهار داشت: گاهی اوقات ممکن است مسؤولان در کارهای خود کوتاهی کنند اما بنا نیست که به این افراد برچسب دشمن بزنیم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: دشمن با لبخند زدن به دنبال جذب دل‌های مردم است تا به آن‌ها اعتماد کنند و به خودی‌ها پشت کنند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن برخی از سوژه‌ها را بزرگ نمایی می‌کند تا مردم ناامید شوند، گفت: دشمن تا زمانی لبخند می‌زند که شما را همراه کند و بعد از آن هیچ رحمی نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: کسانی که فقط در زبان خود اظهار علاقه به انقلاب می‌کنند با افرادی که در تمامی صحنه‌ها پای کار نظام هستند تفاوت دارند.

حسینی بوشهری افزود: بازاریان برای پیروزی انقلاب اسلامی کرکره مغازه‌ها را پایین کشیدند و اعتصاب کردند و در مقابل رژیم طاغوت ایستادند و هنگام جنگ تحمیلی نیز ثابت قدم و پای کار انقلاب ایستادند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه هیچگاه نباید به تعریف‌های دشمن دل‌خوش باشیم، ادامه داد: مدیران باید قدر مردم را بدانند و مشکلات مردم را رصد کنند و به موقع در کنار مردم باشند. اگر چنین شود مردم به کار و تلاش مسؤولان دلگرم می‌شوند و به لبخند دشمنان توجهی نمی‌کنند.

حسینی بوشهری خاطر نشان کرد: این نظام خدمت فراوانی در این ۴۵ سال انجام داده است؛ لذا مسؤولان باید برای حل مشکلات مردم تدبیر کنند و رضایتمندی مردم را به دست آورند.

کد خبر 6038369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha