۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۱۲

رییس کل دادگستری استان بوشهر:

۵۹ سند مالکیت نیروی انتظامی در بوشهر صادر شد

۵۹ سند مالکیت نیروی انتظامی در بوشهر صادر شد

بوشهر- رییس کل دادگستری استان بوشهر از صدور ۵۹ سند مالکیت به مساحت بیش از ۱۰ هکتار مربوط به نیروی انتظامی بوشهر در ۲ سال اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرانگیز ظهر سه شنبه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: تعامل بین دستگاه قضائی با مجموعه نیروی انتظامی در جهت پیشبرد امور و ایجاد عدالت و امنیت در جامعه بسیار مهم است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر خاطر نشان کرد: یک نیروی انتظامی مقتدر و کارآمد می‌تواند مانع بزرگی بر سر راه متعدیان به حقوق مردم و جامعه باشد و میزان تخلفات و جرایم را به حداقل برساند.

مهرانگیز گفت: صدور اسناد مالکیت املاک و اراضی نیروی انتظامی بر اساس تکالیف مندرج در قانون جامع حد نگار صورت پذیرفته است و بر همین اساس ثبت اسناد و املاک استان آمادگی دارند با راهکارهای قانونی مشکلات ثبتی سایر دستگاه‌های دولتی را برطرف کنند و طی این مسیر بدون همگامی و همراهی دیگر ادارات و ارائه نقشه‌های منطبق با استانداردهای کاداستر و دیگر مستندات لازم، امکان پذیر نخواهد بود.

رئیس شورای قضائی استان بوشهر ضمن بیان اینکه از مهرماه ۱۴۰۱ تاکنون و پیرو دستورالعمل‌های ریاست محترم قوه قضائیه در اجرای بهینه سند تحول قضائی، تلاش ما بر این بوده که با سرعت بخشی و تسهیل در فرآیند مستندسازی مالکیت‌های دولت نقش خود را در این مسیر به نحو احسن ایفا کنیم، اظهار داشت: در این بازه زمانی ۵۹ فقره سند مالکیت به نام دولت جمهوری اسلامی با نمایندگی نیروی انتظامی بوشهر در قالب ۱۰۹ هزار و ۹۷۴ متر مربع صادر شده است.

سنددار شدن بیش از ۶۰ درصد املاک نیروی انتظامی

سردار سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر نیز در این نشست ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور رئیس کل دادگستری استان بوشهر و مدیرکل ثبت اسناد و املاک برای وی و همکاران در خدمت رسانی به مردم آرزوی موفقیت کرد.

وی افزود: نیروی انتظامی مسئول تأمین امنیت در تمامی حوزه‌های زندگی اجتماعی می‌باشد و آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری با دستگاه قضائی اعلام م ی کند.

سردار سوسنی اظهار داشت: بیش از ۶۰ درصد املاک این نیرو سند دار شده است که امیدواریم با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک کلیه اراضی دارای سند مالکیت شوند.

کد خبر 6039054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha