۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۹

در گفت و گو با مهر مطرح شد؛

رای دادن حق همه مردم است

رای دادن حق همه مردم است

همدان-استادیار دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: ما رای دادن را باید جزو حق خودمان تلقی کنیم و با این نگاه جلو برویم که یک حقی است که من حتماً باید از این حق استفاده کنم.

سیدمنوچهر حسینی در گفت وگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: ما رأی دادن را باید جزو حق خودمان تلقی کنیم و با این نگاه جلو برویم که یک حقی است که من حتماً باید از این حق استفاده کنم به هر حال ما باید این را مدنظر قرار بدهیم که داخل سرنوشت خودمان نقش بازی بکنیم.

وی در پاسخ به سوال آیا انتخاب کردن حق ماست یا حق حاکمیت؟ گفت: در کنار اینکه به هر حال هر چقدر این آرا افزایش پیدا بکند این مشارکت بیشتر شود قطعاً آن اقتدار سیاسی مورد نیاز هم برای حکومت و برای نظام بیشتر خواهد شد.

حسینی افزود: یک نکته‌ای که به نظرم باید به آن دقت داشته باشیم بحث سعه صدر سیاسی است، یعنی ما این را باید مدنظر قرار بدهیم که در این مسائل و در این شرایط آن هدف والاتر و آن هدف برتر را مدنظر قرار بدهیم و به دنبال آن باشیم، دنبال اینکه اقتدار سیاسی کشورمان، اقتدار سیاسی نظاممان بالاتر برود تا بتواند آن احزاب را که اهداف من هم به عنوان فردی که رأی دادم بخشی از همان اهداف خواهد بود و بتواند پیش ببرد.

کد خبر 6040100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha