۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۲۱

مدیر جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردل منصوب شد

مدیر جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردل منصوب شد

شهرکرد-حجت‌الاسلام پیمان رامینه به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردل منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز آئین تودیع و معارفه مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردل با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و حجت‌الاسلام مجتبی محمدی، امام جمعه اردل برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام پیمان رامینه به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردل معرفی شد.

حجت‌الاسلام رامینه دارای مدرک سطح ۲ سفیران، سطح ۳ تخصصی تفسیر و سطح ۲ مرکز تخصصی امیر بیان بوده و در حال حاضر در حوزه علمیه قم مشغول به تحصیل است.

وی در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مسئولیت دفتر و ستاد نماز جمعه نشتارود مازندران را برعهده داشته است همچنین فعالیت به عنوان مبلغ محلات آسیب در چهارمحال و بختیاری از جمله اقدامات وی به شمار می‌آید، حجت‌الاسلام رامینه در سال ۱۴۰۱ به عنوان برگزیده برتر طرح مهرواره استان نیز معرفی شده است.

فرماندهی پایگاه بسیج امام رضا (ع) گندمان در سال‌های ۹۶ و ۹۷، ایجاد و افتتاح مرکز نیکوکاری شهدای چغاخور در روستای دستگرد، استفاده از ظرفیت خیرین جهت تعمیر مساجد و اردوهای زیارتی به مشهد و کربلا به صورت رایگان، مسئولیت طرح پیوند جوانان و نوجوانان در مسجد طی سال‌های ۹۵ تا ۹۷ در مسجد امام رضا (ع) گندمان و مسئولیت مرکز نیکوکاری روستای دستگرد از جمله اقدامات حجت‌الاسلام رامینه به شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام رامینه از سال ۹۵ تا ۱۴۰۲ تبلیغ طرح هجرت سازمان تبلیغات اسلامی را برعهده داشته همچنین از سال ۹۵ تا ۹۷ مسئول رابط عقیدتی حوزه مقاومت امام حسین (ع) گندمان با سپاه ناحیه بروجن بوده است.

در حال حاضر نیز حجت‌الاسلام رامینه پس از دریافت حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردل منصوب و از زحمات حجت الاسلام سیدیاسر حسینی تقدیر شد.

کد خبر 6040120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
      0 0
      پول هست خدا رو شکر و از این پستهای من درآوردی هم زیاد