۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵

کولر گازی گری

کولر گازی گری

در ادامه با ویژگی های کولر گازی گری در مدل های مختلف بیشتر آشنا خواهید شد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شرکت گری در زمینه تولید کولر گازی گری یکی از بهترین هاست به نحوی که طی چند سال اخیر توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

اسپلیت های طراحی شده در شرکت گری بسته به نوع استفاده متفاوت است و می‌توانید شما دیواری و ایستاده و پنجره‌ای و قابل حرکت را از این شرکت خریداری کنید که هر کدام کارایی خود را دارند.

ویژگی‌های کولر گازی گری در مدل‌های مختلف متفاوت است؛

کمپرسور

شرکت گری توانسته کولر گازی های خود را با موتور روتاری روی مدل‌های اس فور و آی سیو و مدل اکسنت و موتور اسکرول روی کولر گازی های ایستاده و موتور پیستونی روی مدل‌های جی فور نصب کند.

شرکت گری دارای مدل‌های مختلفی به دلیل کمپرسورهای متنوع دارد.

حرکت با ولتاژ پایین

در مدل‌های اینورتر بدلیل داشتن بورد دی سی اینورتر کمپرسور می‌تواند شروع نرمی داشته باشد و کمپرسور مدام در جریان و سرمایش و گرمایش را مستمر تولید می‌کند این استارت نرم موجب می‌شود تاثیری روی شبکه منظم توزیع برق برای دیگر وسایل الکتریکی نداشته باشد و مانع از اتلاف انرژی می‌شود.

وای فای

گری را بدلیل تخصص فوق العاده در زمینه کولر گازی می‌شناسند گری تاکید زیادی بر کنترل اسپلیت از راه دور دارد بهمین دلیل با داشتن قابلیت وای فای این امکان وجود دارد از هر نقطه از جهان اسپلیت را تنظیم کرد و این تنها با اتصال به اینترنت امکان پذیر می‌باشد البته نصب اپلیکیشن مربوط به شرکت روی گوشی هوشمند نیاز است.

گاز ۴۱۰

سبک ترین و به روزترین گاز موجود ۴۱۰ است که دوستدار محیط زیست و مانع از تخریب لایه ازون می‌شود و همچنین دارای استانداردهای لازم جهانی می‌باشد و این گاز در زمان تولید سرمایش زودتر عمل می‌کند.

کولر گازی گری

جریان هوای سه بعدی

اسپلیت گری با داشتن ویژگی جریان هوا بصورت سه بعدی موجب شده است که در کمترین زمان ممکن نقاط کور که در دسترس کولر گازی نیستند را به راحتی خنک کند و کل محیط را هم دما کند زیرا سرمایش را بصورت سه بعدی در محیط به جریان در می‌آورد.

کولر گازی گری هوشمند

با از سرگیری برق در صورت قطع شدن کولر گازی گری هوشمندانه و بطور خودکار مجدد راه اندازی می‌شود و دیگر نیازی به تنظیمات دوباره روی کنترل نمی‌باشد و می‌تواند با همان تنظیمات اولیه شروع به کار کند.

رادیاتورهای طلایی ضد زنگ

شرکت گری با تست اسپری نمک به این نتیجه رسیده است که سطح خوردگی رادیات های طلایی سه تا چهار برابر مقاوم‌تر نسبت به رادیات های معمولی می‌باشند و همچنین از راندمان حرارتی بهتر برخوردار است به همین دلیل رادیات ها را با پوشش طلایی تولید می‌کند که میزان آبدوستی بهتری دارند.

نمایشگر دیجیتالی مخفی

در اولین نگاه در خرید کولر گازی گری متوجه می‌شویم که پنل فاقد نمایشگر می‌باشد و بصورت مکانیکی می‌باشد ولی به محض روشن کولر گازی روی پنل صفحه دیجیتالی ظاهر می‌گردد و این کمک می‌کند که راحت تر تنظیمات مربوطه را انجام دهیم و در قیمت کولر گازی گری تاثیر زیادی ندارد.

عیب یابی هوشمند

در صورت خرابی روی کولر گازی گری با توجه به داشتن صفحه نمایشگر و همچنین سیستم هوشمند عیب یاب تعمیر کار به راحتی و بدون انجام تست و آزمایش از روی نشانگر کد ایرور روی صفحه دیجیتالی می‌تواند به راحتی عیب را برطرف کند.

کولر گازی گری

فیلتراسیون

با وجود فیلترهای قوی همزمان با تامین سرمایش و گرمایش گرد و غبار معلق در هوا را می‌گیرد و محیط سالم و پاکیزه را تامین می‌کند و برای افرادی که از ناراحتی قلبی رنج می‌برند و یا آسم دارند با وجود فیلتراسیون قوی می‌توانند در محیط داخل ساختمان به راحتی به امور روزمره خود برسند.

خرید اینترنتی

به راحتی می‌توانید تنها با زنگ زدن به فروشگاه خرید خود را بدون حضور در فروشگاه انجام دهید و نیازی نیست کل مبلغ را پرداخت کنید فقط یک بیعانه‌ای برای خرید واریز می‌کنید و مابقی موقع تحویل کولر گازی پرداخت می‌کنید.

گارانتی و خدمات پس از فروش

شرکت گری در ایران دارای خدمات پس از فروش معتبری است که شرکت‌های گارانتی زیادی این را برعهده دارند خانه سفید نیز تمام کولر گازی های خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر در اختیار خریدارن محترم قرار داده است.

خرید کولر گازی گری از خانه سفید با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر شرکتی

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6040233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha