۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۴۶

فرماندار خدابنده خبر داد؛

پیش‌بینی ۱۶۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان خدابنده

پیش‌بینی ۱۶۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان خدابنده

زنجان-فرماندار خدابنده گفت: ۱۶۰ شعبه اخذ رأی شهری و روستایی برای انتخابات ۱۱ اسفندماه پیش‌بینی شده است.

جواد تاراسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در مورد آمادگی شهرستان خدابنده برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه اظهار کرد: ۱۶۰ شعبه اخذ رأی برای این شهرستان در نظر گرفته شده که ۱۰۲ شعبه روستایی و ۵۸ شعبه شهری است.

وی تعداد صندوق‌های ثابت را ۹۰ و سیار را ۷۰ مورد برشمرد و گفت: ۵۸ شعبه در بخش مرکزی، ۱۳ شعبه بخش دوتپه، ۳۴ شعبه بخش سجاسرود، ۳۴ شعبه بخش بزینه‌رود و ۲۱ شعبه برای بخش افشار پیش‌بینی شده است.

فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه مردم این شهرستان همواره مشارکت بالایی در ادوار مختلف انتخابات داشتند، عنوان کرد: برای هر شعبه حدود ۱۹ نیرو شامل نماینده فرماندار، عوامل اخذ رأی، تأمین امنیت و سایر موارد در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه تدابیر لازم اندیشیده شده تا نمایندگان نامزدهای انتخاباتی بتوانند در شعب اخذ رأی حضور یابند، خاطرنشان کرد: این افراد می‌توانند در پایان فرآیند رأی‌گیری شاهد شمارش آراء باشند و ناظران هیئت نظارت نیز در شعب حاضر خواهند بود.

تاراسی با بیان اینکه به تعداد هر شعبه بازرس پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: انتخابات بدون حاشیه و در کمال بی‌طرفی، امنیت و سلامت در شهرستان خدابنده برگزار خواهد شد.

وی در مورد تأمین زیرساخت‌های فرآیند برگزاری انتخابات یادآور شد: بیش از ۶ ماه است که پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و و همه دستگاه‌های تشخیص هویت در همه شعب مورد آزمون قرار گرفتند و مشکل آنتن‌دهی نخواهیم داشت و رأی‌گیری آفلاین را به صفر خواهیم رساند.

فرماندار خدابنده با بیان اینکه برای مناطق صعب‌العبور خودروهای متناسب با شرایط منطقه پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: همه امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری فراهم شده و مشکلی برای برگزاری انتخابات وجود ندارد.

کد خبر 6040995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha