۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۱۴

رییس ستاد انتخابات اردبیل:

مردم نام کاندیداها و کد آنها را ثبت کنند

مردم نام کاندیداها و کد آنها را ثبت کنند

اردبیل- رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: شرکت‌کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان باید نام، نام خانوادگی و کد انتخاباتی نامزدها را به درستی در برگه‌های رأی ثبت کنند.

رضا قاسمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اگر نام، نام خانوادگی، کد انتخاباتی و شهرت کاندیداها ثبت نشود، در شمارش امکان ضایع شدن حقوق کاندیداها وجود دارد و از همین رو انتظار می‌رود در ثبت اطلاعات کاندیداها دقت لازم انجام شود.

وی تصریح کرد: تا ساعت ۱۸ فرصت رأی دادن وجود دارد ولی از مردم انتظار می‌رود با حضور به موقع در ساعات ظهر و عصر کار شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: هیچ‌گونه اطلاعیه‌ای در مورد تمدید زمان انتخابات صادر نشده و مردم باید به موقع و تا ساعت ۱۸ در شعب اخذ رأی حاضر شده و رأی خود را به کاندیدای مورد نظر بدهند.

قاسمیان افزود: انتظار می‌رود انتخابات پرشور و حرارتی را در ۱۱ اسفند شاهد باشیم که قطعاً این حضور می‌تواند مانع از تحقق اهداف دشمن شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اطلاعیه‌های وزارت کشور به موقع صادر و اطلاع‌رسانی می‌شود که جا دارد از تلاش‌ها و زحمات همکاران رسانه‌ای قدردانی کرده و زمینه آگاهی بیشتر مردم را فراهم کنیم.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل بیان کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار نفر در انتخابات شرکت کردند و این خبر خوشی است تا سرعت بیشتری را در فرآیند انتخابات و مشارکت بالای مردم شاهد باشیم.

کد خبر 6042392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha