۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۱۵

امام جمعه دشتی:

همه مردم برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت کنند

همه مردم برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت کنند

بوشهر - امام جمعه دشتی با اشاره به اهمیت انتخابات، گفت: همه مردم برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های نماز جمعه خورموج با اشاره به آیه ۷۱ سوره نساء اظهار کرد: حضور امت اسلامی در صحنه‌ها، میدان‌ها و خصوصاً در میدان انتخابات قطعاً مصداق

(انْفِرُوا جَمِیعًا) و همه با هم بسوی دشمن حرکت کردن است؛ چرا که این صحنه‌ها دشمن را مضطرب و نامید می‌کند، و به عقبگرد وادار می‌کند.

وی اضافه کرد: پیام مهم این آیه آن است که مسلمانان باید برای حفظ اسلام و دست‌آوردهای آن همگی بسیج شوند.

امام جمعه دشتی با اشاره به ۱۴ اسفند هفته احسان و نیکوکاری افزود: هفته احسان و نیکوکاری فرصت مغتنم و شایسته ای برای رسیدگی به حال نیازمندان و محرومان حقیقی جامعه است.

وی تصریح کرد: ماه رمضان نزدیک است و لذا مساجد را باید از لحاظ محیطی و برنامه‌ای آماده کنیم. مسجد تراز اسلام و انقلاب باید برای تربیت، معرفت افزایی، روشنگری، دشمن شناسی و جذب کودکان و جوانان برنامه داشته باشد.

زاهددوست با بیان اینکه امروز روز سرنوشت ساز آزمون بزرگ ملت عزیز ایران است اضافه کرد: انتخابات حماسی و باشکوه وحدت ملی، استقلال و اقتدار ما را بالا می‌برد و منافع ملی ما را تأمین می‌کند.

وی تاکید کرد: کلید حل مشکلات کشور تشکیل یک مجلس قوی است و مجلس قوی نیز با حضور قوی شما مردم رقم می‌خورد.پس همه باید در صحنه باشیم و سرنوشت کشور را با دستان خود رقم بزنیم.

امام جمعه دشتی ادامه داد: از فرصت نیم روز باقیمانده امروز هم جهت روشنگری و جذب دوستان و دیگران به پای صندوق رأی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه برنده اصلی انتخابات‌ها ملت بزرگ ایران هستند افزود: باید شنبه بعد از انتخابات شنبه مهربانی، و وحدت و برادری باشد. و همه به قانون و رأی مردم احترام بگذارند.

وی گفت: هر کدام از کاندیداها که منتخب مردم شدند سایر کاندیداها را به کمک بخواند و از برنامه‌های آنها استفاده کند.

کد خبر 6042419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha