۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴

رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان :

همکاری بین هیات اجرایی و هیات نظارت در زنجان مثال زدنی است

همکاری بین هیات اجرایی و هیات نظارت در زنجان مثال زدنی است

زنجان-رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان گفت: همکاری بین هیات اجرایی و هیات نظارت در زنجان مثال زدنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد محمدی، ظهر جمعه در نشست خبری کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان زنجان اظهار کرد: موضوع نظارت بر انتخابات یک موضوع بسیار با اهمیت بوده و شامل نظارت قبل، حین و بعد انتخابات می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از یک سال پیش تمهیدات مربوطه برای انتخابات اندیشیده شده است، ابراز کرد: در حال حاضر ۳۵۰۰ ناظر شورای نگهبان را در فرآیند نظارت انتخابات همراهی می‌کنند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان تصریح کرد: خوشبختانه انتخابات با کمترین مشکل در حال برگزاری است و انسجام بین هیأت اجرایی و هیأت نظارت مثال زدنی است.

وی نظارت و اجرا را مردمی خواند و گفت: اقشار مختلف مردم بر انتخابات نظارت می‌کنند ۸۲ ضابط قضائی خاص داریم که گزارشات را ارسال می‌کنند تا پیگیری لازم انجام شود.

محمدی با بیان اینکه تخلفات گزارش شده است و در حال پیگیری است، گفت: جرم انگاری مربوط صورت گرفته است و به شورای نگهبان هم ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای فرآیند برگزاری انتخابات هم با گزارش شورای نگهبان ۳ مدیر دولتی برکنار شده است که مربوط به کاندیداهای مختلف بوده است.

محمدی افزود: البته ما سامانه مردم ناظر داریم که می‌توانند تخلفات انتخاباتی را گزارش کنند که بر اساس همین گزارشات یک نفر عضو هیأت نظارت برکنار شد؛ البته از ناظرین مسؤلین نیز برکناری داشتیم.

کد خبر 6042426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha