۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۵۹

نتایج آمار تنها از ستاد انتخابات استان اعلام می‌شود

نتایج آمار تنها از ستاد انتخابات استان اعلام می‌شود

اصفهان-رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: یکی از شهرستان‌ها آماری را اعلام کردند که باید آمار به صورت متمرکز از مرکز اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان بیان شود و نباید شهرستان‌ها اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جان نثاری بعد از ظهر جمعه در دومین نشست با اصحاب رسانه با اشاره به اظهار کرد: خوشبختانه رأی‌گیری بدون هیچ گونه مشکلی استمرار دارد و نزدیک به ۴۰ دقیقه دیگر در مرحله اول ساعت رأی‌گیری به صورت قانونی به اتمام می‌رسد و البته این روند تمدید خواهد شد.

وی ادامه داد: جمعیت رأی دهنده همچنان در حال افزایش است و بعد از ساعت ۱۸ ساعاتی تمدید خواهد شد و رأی‌گیری ادامه دارد و در آرامش و امنیت کامل اخذ رأی انجام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: یکی از شهرستان‌ها آماری را اعلام کردند که باید آمار به صورت متمرکز از مرکز اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان بیان شود و نباید شهرستان‌ها اعلام کنند.

وی با بیان اینکه آنچه که ستاد انتخابات کشور اعلام کرده به تناسب وضعیت هر استانی است، گفت: زمان رأی‌گیری به جمعیت هر استان و هر شهرستان بستگی دارد و در اصفهان به نسبت انتخابات گذشته وضعیت مطلوبی به لحاظ مشارکت داشته است.

جان نثاری خاطر نشان کرد: اخذ رأی از تمام مناطق استان انجام می‌گیرد و تنها یک روستا در فریدونشهر به نام وزوه با جمعیت حدود ۲۰ خانوار به دلیل مسدود شدن جاده‌ها و حتی مسائل جوی امکان اخذ رأی با بالگرد هم نشده است و سایر مناطق برای اخذ رأی با مشکلی روبرو نبوده است.

وی در خصوص تعطیلی مدارس گفت: هماهنگی با کارگروه‌های مربوط به اخذ رأی انجام و مدارسی که درگیر شمارش آرا و این امر به طول می‌انجامد، به صورت موردی تعطیل شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: تمام بیمارستان‌های سطح شهر برنامه‌ریزی و زمانبندی شده است که اخذ رأی انجام و به همه مراکزی که تجمعی دارند و نمی‌توانند خارج شوند تا ساعات پایانی انجام شود.

کد خبر 6042877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha