۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۴۴

استاندار یزد:

مردم با حضور در پای صندوق‌های رای به امنیت رای می‌دهند

مردم با حضور در پای صندوق‌های رای به امنیت رای می‌دهند

یزد- استاندار یزد با اشاره به اینکه مشارکت بالا در انتخابات امنیت برای کشور به ارمغان می آورد، گفت: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای در واقع به امنیت کشور رای می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهران فاطمی عصر جمعه در گفتگوی رسانه ای اظهار کرد: مردم بصیر استان یزد و سراسر کشور مثل همیشه خوش درخشیدند و با حضور در پای صندوق های رای، انتخابات پرشوری برگزار کردند.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ هزار نفر عامل اجرایی و نظارتی انتخابات پای کار انتخابات آمدند، افزود: از تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات و مردمی که حساس مسؤلیت کردند و پای صندوق آمدند، قدردانی می کنم.

فاطمی عنوان کرد: امروز برگزاری انتخابات مثل فینال جام جهانی است؛ یک طرف مردم و کشور و خدمتگزاران نظام هستند و یک طرف کسانی که بدخواه نظام هستند و پویایی کشور ما را نمی‌خواهند.

استاندار یزد بیان کرد: اگر گلایه هایی وجود دارد، وقتی تیم ملی در حال بازی است، گلایه ها را کنار می گذاریم و همه با هم او را تشویق می کنیم تا یک افتخار شکل بگیرد از طرف دیگر اگر تیم ملی ببازد همه ناراحت می شوند و اگر می خواهیم این شرایط بر ما حاکم نشود، اگر حضور ما کمرنگ شود، بدخواهان شما و کسانی که بالندگی شما را نمی خواهند، شاد می شوند.

وی ادامه داد: اجازه ندهیم کسانی که مردم را با جنایت بار ترین شیوه ها قربانی می کنند و حتی به دختر کاپشن صورتی با گوشواره قلبی رحم نمی کنند و بی رحمانه ترین تحریم ها را علیه این ملت روا داشته اند، شاد شوند، اینها خیرخواه ما نیستند اگر حضور پیدا نکنید، اینها شاد می شوند.

فاطمی تاکید کرد: اگر کوتاهی در استان یزد شکل گرفته، من به عنوان مسئول از شما عذرخواهی می کنم و از شما می خواهم حضور پیدا کنید و برای امنیت این کشور رای خود را به صندوق بیاندازید اگر سایه تهدید در این کشور حاکم شد، دیگر هیچ مشکلی حل نمی شود.

کد خبر 6043113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha