۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۷

معاون حمل و نقل راهداری البرز خبر داد؛

تمدید بیش از ۹ هزار کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا در البرز

تمدید بیش از ۹ هزار کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا در البرز

کرج- معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: طی ۱۱ ماه سال جاری بیش از ۹ هزار کارت هوشمند رانندگان حوزه حمل و نقل کالای استان تمدید شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم قدمی از تمدید ۹ هزار و ۴۴۱ کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالای استان البرز از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه خبر داد و گفت: در این بازه زمانی ۴۸۸ کارت هوشمند برای رانندگان حمل و نقل کالا و ۸۶۵ کارت هوشمند برای ناوگان باری صادر شده است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز مطرح کرد: کارت هوشمند برای رانندگان ناوگان باری و مسافری به عنوان مدرک شناسایی رانندگان در بخش حمل و نقل جاده‌ای محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: امکان شناسایی دقیق رانندگان، تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت‌های تکراری یا تقلبی، ایجاد گردش کار و ثبت تخلفات راننده از جمله مزیت‌های کارت‌های هوشمند رانندگان است.

قدمی با اشاره به اینکه در حال حاضر کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل جاده‌ای به صورت غیرحضوری تمدید می‌شود، گفت: رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل کالا و همشهریان شکایات و نارضایتی خود را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها، به اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

کد خبر 6046709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha