۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵

آزمون‌های تخصصی قرآن کریم در بوشهر برگزار می‌شود

آزمون‌های تخصصی قرآن کریم در بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر- رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر از آغاز ثبت‌نام نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن‌کریم در استان خبر دارد.

به‌گزارش خبرنگار مهر، جواد احمدی منفرد ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهلت ثبت‌نام در این آزمون تا سه‌شنبه ۱۵ اسفند است و احتمال تمدید آن وجود دارد.

وی افزود: نوزدهمین دوره ثبت نام حفاظ قرآن کریم در آزمون ملی تخصصی ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم آغاز شده و تمدید هم خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: در این آزمون حافظان ده، بیست و سی جز قرآن کریم می‌توانند شرکت کنند و از مزایای این مدرک تخصصی بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: به حافظانی که مدرک حفظ ده و بیست جز اخذ کنند مدرکی معادل دیپلم، و حافظان کل با توجه به آزمون‌های تخصصی که برگزار خواهد شد، به ترتیب مدارکی معادل لیسانس، فوق لیسانس و دکترا اهدا خواهد شد.

احمدی منفرد تصریح کرد: حفاظ قرآن کریم از سطوح ده جز به بالا می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن الکریم به نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به زمان برگزاری آزمون افزود: مرحله اول آزمون ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ به صورت کتبی و مرحله دوم آزمون مرداد ماه، به صورت شفاهی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6046972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha