۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۲۷

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان:

جشن تکلیف برای۸۴۰ دختر تحت حمایت در گلستان برگزار می شود

جشن تکلیف برای۸۴۰ دختر تحت حمایت در گلستان برگزار می شود

گرگان- مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از اجرای طرح «دختر ماه» در استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح جشن تکلیف برای ۸۴۰ دختر تحت حمایت گلستان برگزار می شود.

عیسی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از سه رویکرد اصلی کمیته امداد، توانمندسازی فرهنگی و تربیتی خانواده‌های تحت حمایت به ویژه قشر کودک و نوجوان است.

وی افزود: در راستای توانمندسازی فرهنگی و تربیتی دختران ۹ ساله خانواده‌های تحت حمایت طرح «دختر ماه» با هم افزایی آستان قدس رضوی همزمان با سراسر کشور در استان گلستان در حال اجرا است که این طرح از ابتدای ماه شعبان آغاز شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان با اشاره به توزیع ۸۴۰ بسته جشن تکلیف بین دختران تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان، گفت: خادمیاران آستان قدس رضوی با هماهنگی کارکنان این نهاد بسته‌های معنوی جشن تکلیف را به منازل مددجویان برده و تقدیم دختران نو مکلف تحت حمایت می‌کنند.

بابایی اعلام کرد: آئین اختتامیه این پویش معنوی با حضور هنرمندان و مسؤولان کشوری در روز پنج شنبه ۱۷ اسفند ماه با عنوان فرشته‌های وحدت برای ۳۱۳ نفر از این دخترانی که اهل تشیع و تسنن هستند و به سن تکلیف رسیده‌اند برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به جامعه هدف این نهاد در این طرح، اظهار کرد: پس از تحویل این بسته‌ها به صورت خانه به خانه و همچنین آئین اختتامیه این پویش معنوی، از طریق دفتر بنیاد کرامت رضوی با این مددجویان به صورت مکرر و تلفنی ارتباط برقرار شده و مسائل شرعی و دینی این دختران اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6047228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha