۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۲۰

معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور:

تشکل های مردم نهاد برنامه کاربردی در مقابله با آسیب ها ارائه کنند

تشکل های مردم نهاد برنامه کاربردی در مقابله با آسیب ها ارائه کنند

اراک-معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور گفت:تشکل های مردم نهاد و گروه‌های جهادی در مقابله با توطئه‌های دشمنان و کاهش آسیب‌های اجتماعی برنامه های کاربردی ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عباسی عصر سه‌شنبه در نشست تشکل‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی استان مرکزی اظهار کرد: تشکل‌های مختلفی همچون اقتصادی و سیاسی در جامعه وجود دارد که هر کدام به دنبال منفعتی هستند اما تشکل‌های مردم نهاد، غیرانتفاعی به عنوان تشکل‌های به دور از هیچ سود و منفعتی به دنبال حل مشکلات جامعه هستند.

معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور تصریح کرد: دشمنان علیرغم اینکه از ترفندهای مختلف برای ضربه زدن به کشور استفاده می‌کنند اما تاکنون به دلیل اقتدار ایران اسلامی به اهداف خود نتوانستند دست یابند.

عباسی با اشاره بر تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مردم سازی امور گفت: در اموری که مردم ورود می‌کنند و توانایی انجام آن را دارند دولت نباید اجازه دخالت و ورد بدهد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی از پنج کشور قدرتمند دنیا است، گفت: دشمن از این اقتدار وحشت دارد به همین منظور ابزارهای مختلفی برای کاهش این اقتدار از جمله تحریم به کار گرفته اما با شکست مواجه شده امروز به تغییر افکار و باورهای مردم متوسل شده است.

معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: تشکل‌های مردم نهاد همگام با گروه‌های جهادی در مقابله با توطئه‌های دشمنان و کاهش آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد و طلاق تأثیر بسزایی انتظار می‌رود در این راستا برنامه‌های کاربردی ارائه دهند.

کد خبر 6047397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha